الخميس، 14 ديسمبر 2017

سلمى و أخوها حسام
"عشق يتجاوز كل الأعراف"

مقدمة:
هذه القصة لأول مرة انشرها و هي إهداء مني لمنتديات نسونجي .

سلمى واخوها حسام عشق يتجاوز كل الأعراف قصة محارم حقيقية جديدة مثيرة جداا و واقعية وحقيقية و لم يتم نشرها من قبل وهي متسلسلة على عدة اجزاء.

وللعلم انا من مدة طويلة قمت بكتابة هذه القصة ودي اول مرة اكتب فيها قصة وبتمني اكون نقلتها لكم بشكل مفهوم وواضح . و إذا كنت قد تعمدت الاختصار الشديد في الأحداث حتى لا تكون القصة مملة عليكم..

وأتمنى أن تنال إعجابكم ..ويهمني تعليقاتكم على القصة حتى تشجعوني على تكملتها ..و بتمني من المشرفين تثبيت القصة ..

................................... ...........
الجزء الأول

اعرفكم بنفسي أنا اسمي سلمى أبلغ من العمر 27 عاما ،و لا أقول بأني ملكة جمال و لكن في الحقيقة فأنا جميلة ولي جسم رشيق و جميل و بأهتم بجسمي و بنفسي و رشاقتي.

وعندي اخ اسمة حسام من الأب أصغر مني بسنة ،حسام إنسان من نوع تاني خالص أنا حبيته عشان حاجات كتير هو شاب رومانسي جدا ..حنون و وسيم جدا ..دمة زي العسل و بعشقه من كل قلبي .

ابي تزوج من ثلاث نساء و عنده بنتين و ولد من الزوجة الأولي ..و أنا بس من الزوجة التانية ..و من الزوجة الثالثة عنده ولد إسمه حسام و بنت سمها رنا .

و كل زوجة عايشة لوحدها مع أولادها ..و كانت علاقتنا أنا و أخوتي عادية ..و حسام كان الوحيد اللي كانت بتربطنا ببعض علاقة حميمة..و هو إنسان على خلق و ليه معزة في قلبي كبيرة جدا غير أخواتي الآخرين .

يعمل حسام في شركة كبيرة كمدير مالي وصاحب الشركة مؤتمنه علي كل حاجة و بيثق فيه جدا لأمانتة و خبرته.

توفى والدي و أنا عمري 20 سنة ..و كنت انا وامي عايشين لوحدنا ..و كان أخويا حسام الوحيد اللي كانت زيارة لينا أنا و ماما متواصلة ..و بيسال علينا ..أما إخواتي الآخرين فلا يجمعنا إلا المناسبات .

و كملت تعليمي و عمري 22 سنة و إتجوزت من شاب إسمه أحمد ..و أخويا حسام اتجوز بعدي بعام .. وكنت عايشة أنا و زوجي أحمد حياة كلها حب و سعادة و لكن لم تدم لأكثر من عامين..

إلي أن أصبت بمرض و فضلت استعمل ادوية لشهور و مفيش فايدة و كل الأطباء قالوا إني لازم أشيل الرحم و كنت أفضل الموت لأني مش عايزة اعيش من غير أولاد ..و أحمد طبعا و إخواتني و أولهم حسام و ماما كانوا واقفين معايا و بيواسوني و بيقنعوني أعمل العملية ..و المهم عملت العملية و دي كانت أول صدمة حطوت نفسيتي وغيرت من حياتي

وب عد مدة ليست بالطويلة أخبرني أحمد زوجي إن اهلة ضاغطين عليه عشان يتجوز تاني ..و فعلا انفصلنا و هو اتجوز و أنا رجعت عند ماما و دي كانت الصدمة التانية الي دمرت الامل المتبقي في حياتي ..فأصبحت حياتي جحيم ((حقوق النشر لهذه القصة محفوظة ـ حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) ..و لم يعد في حياتي سوي الحزن والأسي .

وكانت امي أشد حزننا علىّ .. و صحتها بدأت تسوء يوما بعد يوم ..و كانت تحاول أن تواسيني ..
و كنت أرى في عيني حسام أخي الحزن الشديد علي حالي التعيس ..و لكني كنت اتهرب و اقول لماذا شاءت الأقدار أن ترمي بلاها علينا ..
و مرت الايام و أصبحت انسانة كئيبة منعزلة و لا أستطيع أن انام و لا آكل و سأت حالتي الصحية ..و امي كانت ..
بتقولي :حرام عليكي تعملي في نفسك كدة ..

و كان الصداع بيجيلي كل يوم بس المرة دي كان شديد و ألم في بطني و جسمي كله ..و كنت بأصرخ من الألم و ماما شافتني كدة..
وقالت :لازم اوديكي للدكتور ..
وقولت: اديني مسكن وخلاص .
و ادتني المسكن زي كل مرة ..
و قالت: انا مش هسيبك تموتي قدامي .
و اتصلت بحسام لانه أقرب واحد لينا و هو الوحيد اللي بأسمع كلامه..و فعلا حضر حسام و انا في غرفتي و جلس مع امي و حدثت حسام عن كل شئ و عن حالتي البائسة و لا أعلم ماذا دار بينهما من حديث..

امي جات تطرق باب ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) غرفتي و صحيت ..
و قالتلي :حسام برة عايز يشوفك ..
قلت :قوليله نايمة ..
قالت :عاوز يشوفك ضروري ..
وأصرت تخلليه يدخل و قمت و شفت حسام و رحبت بيه و كانت عيونة كلها استغراب ..
و بيقوللي :ايه اللي انا شيافه ده ؟؟مستحيل دي تبقي اختي سلمى ..حرام عليكي تعملي في نفسك كدة
انا: مافيش حاجة بس تعبانة شوية ..
هو:ماتخابيش عليا انا عارف كل حاجة انتي تعبانة جدا و لازم نروح لدكتور من غير مناقشة
انا: بس....؟؟
حسام :مافيش بس قومي البسي انا مستنيكي برة..

لبست و طلعنا المستشفى و ماكنتش عارفة اشيل نفسي و اتسندت علي حسام و قابلنا دكتور و كشف عليا ..
وقال: انتي صحتك سيئة جدا ..و انتي بقالك اد ايه مبتكليش ومبتناميش ؟؟
رديت: من مدة مش عارفة اكل ولا انام ..
و بيكلم حسام ..
قاله:لازم تنام و تأكل كويس و الا هتصاب بأمراض خطيرة..
وكتبلي دواء ..
و قال :لازم تستخدم الدواء بإنتظام ..و لازم تعرضوها علي الطبيب النفسي في المستشفي ..
و قابلنا الطبيب النفسي و قعدت معاه لوحدي و كلمته عن اللي حصللي و كل حاجة و بعد ما خلصنا .. دخل حسام ..
و قال الدكتور: عندها اكتآب نتيجة صدمة ..بس أنا هكتبلها أدوية ..و الحباية دي تاخدها الليلة أول ما تروح عشان تنام كويس ..

و روحنا البيت و كان الوقت متأخر بالليل و حسام طمأن ماما ..
و قالها: انا مش حسيبها من اليوم ..انا حنام بالصالون و هبقي اطمئن عليها كل شوية ..ادخلي انتي هاتي اي حاجة تاكلها و روحي نامي و أنا هاقعد معاها و هدّيها الدواء..
امي :ربنا يخليك يابني ..انا مش عارفة اشكرك ازاي؟
حسام: ماتقوليش كدة دا واجب ..
و دخلت ماما تنام .. و أنا ممددة و لابسة ((حقوق النشر لهذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) قميص نوم قصير و تيشرت شفاف و متغطية بالملاية عالسرير ..و حسام جالس علي كرسي جنب السرير..
حسام : انتي لازم تخرجي من الحالة دي و تغيري حياتك و ترجعي الودردة الجميلة اللي نعرفها .

المهم خلاني آكل بالعافية واداني الدواء ..
وقاللي :انتي هتنامي دلوقتي و ترتاحي و بعدين نتكلم ..

و إحنا بنتكلم و مش عارفة نمت من غير ما أعرف!!الحباية كان مفعولها سريع و فجأة كأني باحلم مش عارفة خيال و لا حقيقة حسيت كأن حسام حاضني و بيبوسني في خدي و شفايفي و ايده بتمسح في شعري وبعدين. نزل يبوس في كل مكان في جسمي و ايده بتلمس كل جسمي و بيمسك بزازي((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))بكل حنية و كنت حاسة بلذة غير عادية و انتقل يقبلها بشغف و انا مخدرة بمفعول الدواء وبما يحدث بجسمي و كانت ارادافي البيضاء امامه بيتمتع بالنظر إليها و رفع قميص النوم الي صدري و أصبح جسمي امامه شبة عاري و وقف يتأملني و منبهر بهذا الجمال و الكس الجميل و نزل الي أسفل قدمي يقبلها من اصابعها وكل قدمي منتقلا الي ساقي و أردفي ..وانا لا اعلم لماذا لم اعمل اي شيء ظ؟و لم افكر بأن هذا الذي يعبث اقصد يتمتع بجسمي هو اخي ؟؟الي ان وصل إلى كسي الغارق بمائة و كنت احس بانفاسه و هو يشم رائحة شهوتي و أخذ يقبل و يقبل كسي و في تلك الحظات كنت مستمتعة و متلذذة و لم اتذوق مثل تلك الحلاوة في الجنس طوال حياتي ..

وبينما انا انتفض من الهيجان و المتعة و عاجزة عن الحركة و جسمي لا يتحرك كانه مخدر و لكن الاحساس بالمتعة يجري في كل جسمي كانت لذة لا مثيل لها ..و كأني في عالم آخر من الخيال ..ثم أخذ يلعق كسي الذي كان يتدفق منه سيلا من ماء شهوتي بكل شبق و كانه اغمي علي من شدة مايفعله حسام لكسي ..
ولا اتذكر ماذا حدث بعدها حتي اليوم الثاني بعد نوم دام أكثر من15 ساعة من شدة الإرهاق و العطش للنوم صحيت و لم أجد أحدا بجانبي و أخذت اتذكر ما حدث و كنت مثل المجنونة و أخذت اتفقد جسمي و ملابسي وكانت كما هي ..و رأيت كسي غارقا و فراشي كذالك ..
وأخذت أتفقد كسي هل ادخل حسام زبه بداخل كسي ؟؟هل ناك اخته ؟؟ولكن لم أجد أية علامات تدل علي ذالك و لست متأكدة ((حقوق النشر لهذه القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) و كنت مصدومة !!
ما الذي فعله حسام ؟ولماذا ؟ وكيف؟ لم اتوقع منه يوما أن يعمل هذا!!!

و ماذا لو كان مجرد حلم و مجرد تهيو ءات بسب الدواء و تعطشي للجنس و قد اكون ظلمت حسام حتي تعبت من التفكير ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسونجي )) و أخذت انضف و اخفي تلك الأشياء كي لا تراها امي و ذهبت الي الحمام و اغتسلت و قابلت امي ..فسالتني عن حالي ؟
فقلت :الحمد للـه كويسة ..
وسالتها عن حسام ..
فقالت :انه فضل معاكي للصبح و مانمش خالص و راح علي شان عنده شغل و هيرجع بالليل

وسرحت باللي حصل و مش عارفة ماما بتقول ايه ..و رجعت ..
مع ماما بتقول :العشاء جاهز ..
قلتلها:ماليش نفس ..
بعدين دخلت الأوضة و رجعت بتفكيري باللي كان بيعملو معايا و كل حركة عملها و بصراحة انا افكاري اتغيرت و بقيت مستمتعة و نفسي يتكرر و حسيت جسمي كله هايج و كسي نار و مش قادرة اتحكم في اعصابي و بدأت إفرازات كسي تزداد و لما اتذكرت ازاي كان بيلحس في كسي انتفض كسي لا اراديا و نزلت شهوتي من غير حتي ما المس كسي و رحت اغتسلت ..

وشوية و حسام جه و دخل عليا و انا مش عارفة ابص في عنيه ..و بيكلمني ..
قال:ازاي صحتك دلوقتي ؟
انا : الحمد للـه كويسة..
حسام : صحيتي امتي؟؟
انا :من نص ساعة..
حسام :ياه 24 ساعة نوم ..
و بيضحك ..
انا قولت اكيد باين انه بريئ ..قررت اشيل الفكرة من دماغي و أعدنا نتعشى و كان بيوكلني بالعافية و بيديني الدواء و قعدنا نتكلم ..
قال: الحمد للـه انك بخير ..و انا مش هسيبك لوحدك من دلوقتي ..
و فضل يكلمني اني لازم اغير حياتي و أخرج من الحالة دية و اعيش حياتي..
قال:عارفة لو حصل حاجة ليكي انا هموت نفسي ..
و ابتسمت بخجل..
قال: ولازم تخدي الدواء و متقعديش لوحدك و أهم حاجة تسمعي كلامي ..
و ضحكت ..
حسام : ايوة كدة فرفشي ياقمر ..
و سهرنا شوية و مشي بصراحة ماكنتش عاوزاه يمشي ..كنت باحب كل حاجة فيه ..و باحس بالراحة معاه واللي كان مجنني اسلوبه لما يتغزل في جمالي و جسمي و احساسه لما نتكلم و مشاعره كانه عاشق متيم..

وبعد كام يوم حصل موقف كنا بنتمشي و كنا في وسط زحمة و كان في خناقة و الناس مش عارفة تهرب و عشان يحميني قام ساندني علي جدار و حضني و جسمي كان كله في حضنه ..بصراحة كنت حاسة بأمان و راحة ..فضلنا دقيقتين او اكتر و حسيت أن حسام هايج و انا بصراحة كنت هايجة ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) و جسمي بيترعش و كنت في دنيا تانية و حسيت بزوبر حسام بيلامس لكسي كانه عايز يدخل في كسي .. ومغمضة عنيا ..وصحيت على صوت حسام ..
بيقوللي: سلمى مالك ؟اصحي ..
كان فاكرني دايخة من الخناقة و الزحمة و بعد ما مشينا و بقيت لوحدي فضلت افكر في اللي حصل قبل كدة وانا نايمة و موقف اليوم ..
بس الحقيقة اللي حصل اليوم انا كنت صاحية و مستسلمة و مستمتعة ..كل هذه الأحداث حركت حاجات كتيرة جوايا و مش قادرة انساها .

انا فعلا ابتديت احس في تغيير في حياتي بسبب اهتمام حسام ، نفسيتي اتحسنت كتير و اهتمامي بنفسي و شكلي بقى للأفضل ..صدقوني كان بيعاملني بكل حب و حنان و رومانسية كأني عشيقته بالرغم من انه متزوج ..لكن و حسب ما بيكلمني انه غير مرتاح من بداية زواجه وهما في خلاف مستمر..المهم علاقتي بحسام زادت و أصبحت افكر فيه كتير و أفضل مستنية للقائة بشوق .

وفي يوم كنا بنشتري حاجات دخلنا محل حريمي ..
وقاللي :انتي لازم تغيري استايلك
واشترينا حاجات و كان بيختارلي علي زوءه و كانت كلها حاجات حلوة ..
قلتله:بس في حاجات انا ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) مستحيل البسها ..انا كبرت عالحاجات دي .و حلبس لمين ؟؟ما انتا عارف ..
قاللي: حرام عليكي انتي لسة بنوتة انتي عندك احلي جسم شفتو بحياتي ..بس محتاجة تهتمي بنفسك و شكلك شوية و حتشوفي بنفسك ..
وانا كنت محرجة جدا من كلام حسام..

وطلب اجرب الحاجات دي ..و دخلت غرفة تغيير الملابس و جربتهم واحد واحد ..و هو كان بيمدح و يتغزل في كل مرة..
المهم روّحت و فضلت افكر في اللي حصل و كان واحد مع خطبته او حبيبته !!!و حسيت بسعادة جوايا و فكرني بانوثتي وفترة المراهقة..بس كلام حسام مجرد مجاملة عشان يساعدني و لا احساس حقيقي ..و علاقتي و مشاعري تجاة حسام بتزيد يوم بعد..مش عارفة ايه النهاية.

وفي ليلة كنا بنتعشى في مكان رومانسي و الجو هادي جدا ..و بكلم حسام ..
قلتله:اللي بتعمله معايا مش اي حد يعمله انا مش عارفة اشكرك ازاي على اللي بتعمله معايا ..و مش هنسى وقفتك معايا ..و يا رب اقدر ارد لك و لو جزء من جمايلك..انا من غيرك مكنتش عارفة حيحصلي ايه!!!
حسام : ليه تقولي كدة ..دا واجب و بعدين انا سعيد جدا و انا معاكي ..
و هو ماسك بايدي ..
قال:انا عايز اقولك علي حاجة من زمان نفسي اقولها بس خايف تفهميني غلط ..سلمي ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) انا بحبك و بعشقك من زمان بس الحب ده أكبر من حب الأخوة ..انا بصراحة احساسي و مشاعري الحقيقية ناحيتك مختلفة عن اخ واخته و اظن انك عارفة ..بس مش عارف انتي بتبادليني نفس الاحساس و المشاعر ؟؟و بتمني تكوني حبيبتي و معشوقتي .سلمى من زمان وانا بتمناكي و جت الفرصة عشان اصارحك .. انا عمري ماحبيت و عشقت و اتمنيت اي واحدة غيرك..
انا مش مصدقة اللي باسمعه ..فضلت ساكتة مش عارفة ارد بكلمة مذهولة بالجراءة و الشجاعة دي و بافكر في كلامه وهو واصل كلامه ..
هو:صدقيني الفترة اللي قضتها معاكي كانت اسعد ايامي و زادت حبي ليكي و مستعد اخسر الدنيا عشانك بصراحة انا بموت في حبك و متأكد انك بتحبيني ..حرام نتحرم من بعض ..صدقيني اللي بنا هيكون سر ..انا مستعد اعمل اي حاجة عشانك لو عاوزة نسافر اي مكان نكون لوحدنا معنديش مانع.
و بيسألني :ليه ساكتة ؟
انا :بعد صمت طويل ..حسام مش عارفة استوعب كلامك ..انا اختك وانت عارف يعني ايه اختك..انا صحيح بحبك اكتر من نفسي بس عمري مافكرت كدة..
حسام :انا عارف انك اختي و ده غير مقبول في كل الأعراف ..بس غصب عني ..مش بايدي ..دا حب حقيقي.. انا كل يوم بتعزب مش عارف اكلم حد...أنا مش عايز منك غير حاجة واحدة بس ..ارجوكي تفهميني صح و فكري و بعدين كلميني و تعملي حسابك ..انا فكرت كتير و عارف ان في عوائق كتير بس في حلول و ممكن تتناقش .

وقمنا روحنا وانا ولا قولت كلمة و وصلني البيت و كان جو كئيب جدا ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))..
وقال: انا مش حاضغط عليكي ..فكري براحتك و مهما كان ردك انا هافضل سندك و مش حتتغير اي حاجة.

دخلت الغرفة و قفلتوقفلت الباب ..وفضلت افكر لحد الصبح و مش عارفة افرح ..لأنها فرصة كنت بتمناها ..ولا اعمل ايه؟؟ و نمت للعصر ..و صحيت و فضلت بالبيت و مخرجتش خالص ..و حسام مسألش ولا اتصل ..و خايفة لو سأل هقول ايه؟؟ بعد تفكير اتوصلت لحل فكرت في كلام الناس و العادات و التقاليد و الشرع و كمان فكرت ..
مستحيل في حد هيحبني زي حسام و لا عمري عشقت انسان زي حسام و لا حقدر اعيش بسعادة من غير حسام و مش ممكن ازعل الإنسان اللي طول عمره واقف معايا ..و مستعدة اضحي بحياتي عشانه ..و قررت اني ادي حسام كل الي هو عاوزه ..و اعيش عشان الإنسان ده ..و مش أرفض لهة اي طلب ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))و الصراحة انا فعلا بحبه و باحب كل حاجة فيه ..و كنت باتمنى ان ده يحصل ..وفي حاجات بيتميز فيها حسام كثيرة ..الشئ الاهم المميز في حسام شئ لا يملكة اي راجل في العالم ،نعم هو الوحيد الذي اجد فيه الحب و الإنسانية و الحنان، اعتقد أن التفسير الكامل هو و الأمان .

وعند ملامستي له و هنا يبدو الانسجام الروحي و الجسدي هذه هي المتعة الحقيقية التي تمنع الكثيرين خرافات المجتمع اللي عايشها و اكتشاف بحر جمالها و لذتها و منذ أدركت ذلك ..بدأت أستغل هذه الفرصة و اعيش جمالها
و روعتها .و قمت اتصلت بيه و طلبت منه ييجي البيت نتكلم ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) ..

و قالظ: مسافة السكة ..
انا جهزت نفسي عشان اتكلم اقول ايه ؟؟و ماما كانت نامت و فضلت مستنية علي نار .لحد ما الباب خبط ..فتحت و دخل حسام و أعدنا في الصالون ..
وقلت :تتعشى ..
قاللي :شكرا ..
وكان باين متوتر و قلقان في البداية ..و طلبت منه ندخل غرفتي احسن ..عشان ماما ماتصحاش و نتكلم براحتنا و دخلنا و جلسنا عالسرير قدام بعض ..
وقلت: ازيك ..
قال :الحمد للـه ..
قلت :يومين ولا بتسأل ..
حسام :انا اسف غصب عني ..بس عشان تفكري براحتك ..و يا ريت تكوني وصلتي لقرار ..
و كان في حالة يرثى لها.. و كان صعبان علي جدا ..
انا: اكيد وصلت لقرار
حسام: اللي هو ؟؟؟
انا : انا فكرت كتير في اللي انت طلبته ..حاجة مستحيل اعملها بس ....
ونا بشوف في عنيه و مستني كلامي علي نار
أنا: حسام انا مستعدة اعملها معاك انت بس لاني بحبك و مستعدة اديك روحي لو طلبتها
حسام مقدرش يمسك نفسه كان هيتجنن من الفرحة((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) و مسك ايدي و باسها و حضني و باسني في كل وشي ..
و قال بصوت عالي : انا اللي افديكي بروحي و حياتي ..انا بشكرك يا حبيبتي .
انا : هوووووووس انت حتفضحنا
و ضحكنااا وكان اللقاء الاول و احنا بنحضن بعض و نبوس بعض و فقدنا اي شعور بالخجل ..استطيع أن أشرح تلك اللحظات بشرح متواضع انه لقاء جسدي ..عاشقان متعطشين يعزفان سمفونية طويلة يغمرها كل ألوان الحب و العشق و الجنس
ما أجمل هذه اللحظات التي تلتهم شفتينا بعضها بسرعة دون توقف تعزف أنغام الحب والاشتياق، عندما يزيل ذلك الروب الذي يستر جسدي بكل يسر و يعتليني و هو يقبلني و يجتاح جسدي الممدود الذي بدوره مرحبا به لحظات لا يعيشها إلا القليل من البشر..

عندما يكون هناك انسجام و تبادل لا إرادي لتحركات جسدينا التي بدأت تتشابك و بدء كسي يفتح و يغلق ابوابه الحصينة لهذا الزب الذي طالما تمناه ..الذي بدوره كان منتصب كالحديد و برأسه الدائري يفتح شفرات كسي و يدخل بسهولة و يسر بسبب مياه شهوتي الكثيفة و يدخل كاملا و أخذ يقوم بعمله بجدارة بامتاع كسي الشبق المتعطش ما اجمله وما الذه ..عندما يغوص في أعماق كسي ما أجمل تلك الأيادي التي تعتصر اثدائي ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))انها فعلا أجمل ألوان المتعة عندما نصل الي قمة النشوة و نقذف في نفس اللحظة و الأجمل أن يتم ذلك داخل كسي .

وبعد ان فرغنا استلقينا و نحن متحاضنين ، وايده بتلمس كل جسمي فضلنا كدة كتير و مش عايزين نسيب بعض ..بعدين..
قالي: انا بحبك ..
وانا قولت: و انا بعشقك ..
و فضلنا نتبادل مشاعر العشق وكلمات الحب الي كنا محرومين منها وكنت بحس بمتعة وسعادة في كل جسمي وكنا عريانين وهو بيبص في جسمي ..
و قال: اخيرا اتتحقق الحلم اللي من سنين وانا باحلم بيه ..قدامي أجمل جسم في الدنيا واجمل ست في العالم انا اسعد إنسان في الدنيا ..
وحضني وأخذت شفتاة تلتهم شفتاي بمنتهى اللذة وبنضرات صامتة عيوننا في عيون بعض لم تفارق بعضها وكأني اقول لهو لقد سلمت لك نفسي واريدك أن تفعل ما تشاء واني احتاج المزيد ولم اشبع ، ثم انتقل الي رقبتي بالقبل والعض حتي وصل الي اثدائي واخد يلمسها ويعتصرها بيدية ويفرك حلماتي ووضع أحدهم في فمه يمتصه ويرضع بفن جميل وبدأت تأوهاتي تخرج لا اراديا مغمضة العينين وعرف بأني في قمة الهيجان وحسيت بزبره بين اردافي وراسه يداعب شفرات كسي وزادت اهاتي وتشنجاتي وبالكاد كنت امسك نفسي لكي لا اقوم وادخل زبره في كسي الذي أصبح غارقا ورفع ارجلي قليلا وادخل زبره في كسي فخرجت مني نهدة بل تنهدات متتالية متناسقة مع دخول وخروج زبره وأخذ يدك كسي بزبره الشديد الانتصاب ويا لحلاوته ولذته وبينما هو ينيك كسي ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))أخذ يعض شفايفي وكنت في قمة الهيجان ولم أستطع تحمل أكثر فخرجت مني صرخة قوية مع تشنجات جسمي وانفجار كسي بماء شهوتي ما جعله يصرخ و يقذف بداخل كسي ونام علي صدري للحضات وأخذ يقبلني ..
ويقول: انا بحبك وبعشقك انا عمري ماذقت الجنس زي كدة ابدا وانا ابتسم وبداخلي اقول وانا كذالك وأخذ يمسح شعري وخدي وهو يقبلني وكان الوقت قد تأخر وكان الوقت قبل الفجر وذهب لكي يغتسل فاعطيته منشفتي واخد يشم رائحتها ويقبلها ودخل واغتسل بهدوء وخرج وقال انه سوف يذهب ..واتفقنا علي لقاء آخر يوم غدا وقبلني بشفتاي وذهب ،

وانا ذهبت اغتسل وعدت الي سريري الذي ناكني حسام فيه قبل قليل وانا في قمة السعادة وعرفت بان حياتي سوف تتغير من هذا اليوم وعرفت بأني متعطشة للجنس بشكل غير عادي وكنت اتمني أن ينيكني دون توقف وانا أتذكر كل ما حصل ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) وأتذكر ذالك الزب الذي لم أرى مثله في حياتي والذي اشبع كسي بشكل لم اعرفه يوما ومنتظرة بشوق ماذا سيحدث يوم غدا والايام القادمة.

لم انم الا بعد طلوع الشمس اخذني النوم نمت مرتاحة البال والبدن و وصحيت بعد نوم طويل لأرى كم الساعة علي تلفوني فوجدت العديد من الرسائل وهي مليئة بالقلوب والورود وكلمات الحب والعشق وآخر رسالة كان ..
يقول: حبيبتي اتمنى تكوني نمتي كويس وأول ما تصحي كلميني ..
احساسي بالفرحة كانت كبيرة جدا وبسرعة اتصلت بية وكان الوقت 6 مساء وإتصلت بية وأول ما رد ..
قال :مساء الورد يا احلي وردة بالدنيا
انا : رديت بتفاؤل مساء الفل حبيبي
حسام : يااااااه احلا كلمة سمعتها وحشتيني يا حياتي انا عندي ليكي مفاجأة حكلمك لما نتقابل ..

واتفقنا نتقابل بعد ساعتين عندي في البيت وبسرعة قمت اتجهزت ونضفت جسمي وكسي وسرحت شعري وعملت ميك اب خفيف ولبست حاجة من الي اشتراها حسام حبيبي اكيد هتعجبه وفضلت مستنية علي نار لاعرف المفاجأة و مشتاقة للي هنعمله الليلة .وماما شافتني باستغراب..
قالت: اية انا مش مصدقة عنيا اية الحلاوة دية ايوة كدة عيشي حياتك و بتدعي لحسام لانه هو اللي قدر يساعدني الحمد للـه بنتي رجعت زي زمان ..
رديت عليها بخجل ..
أنا:ربنا يخليكي يا احلا ام بالدنيا الفضل لربنا وليكي ولحسام .

شوية وحسام وصل وانا دخلت غرفتي وباسمع كلامه مع ماما وهي بتدعيله وبتشكره وهو ..
بيقولها: عيب تقولي كدة دا أقل واجب وبعدين انا جاي اساذنك في حاجة انتي عارفة الدكتور قال لازم تغير جو وتروح مكان هادي انا حضرت كل حاجة وحنروح البحر كام يوم ونرجع انا عاملها مفاجأة لسلمى هيا فين ؟؟
وانا دخلت ..
وقولت :مبقتش مفاجأة انا عرفت ..
وضحكنااا كلنا وأول ما شافني فضل يبص بإعجاب شديد ..
وقال :مين القمر دا.. انا مش مصدق عنيا ..يخرب بيت عدوينك ..ايه الجمال ده ..
انا : بكل خجل كفاية احرجتني ياحسام كنت بتقول اية بجد دي احلي مفاجأة
حسام : مفيش وقت جهزي نفسك حنسافر دلوقتي
انا: خلليها بكرة انا محتاجة وقت اجهز نفسي
حسام: مش محتاجة وقت ولا حاجة انتي جهزي شنطة هدومك دلوقتي وبس والباقي عليا
انا :جهزت كل حاجة وهدومي في العربية وحجزت في فندق

وحضرت هدومي و سلمنا علي ماما بعد ما اقتنعت وطلبت مني اروح واغير جو وطلعنا وركبنا العربية زي ما بنكون عرسان طالعين يقضو شهر عسل و احنا في الطريق ..
حسام: منورة ياعروسة ..
وانا مكسوفة وساكتة ..
هو:بجد انا هتجنن علي جمالك وتسريحة شعرك ..
وكلام غزل و نسمع أغاني ..
انا :بجد يا حبيبي دي احلى مفاجأة انا هطير من الفرحة ..
وزال الخجل مني وفضلنا نغني ونضحك وقضينا احلى وقت لحد ما وصلنا الفندق وكان نص الليل ودخلنا الغرفة وكان فيها سرير واحد وانا دخلت عملت دش وحسام كان لسة برة ولبست قميص احمر شفاف سترتش مبين تفاصيل جسمي قصير فوق الركبة شبه عاري و قبل حسام ما يدخل وتجهزت كأني عروسة في ليلة الدخلة وحطيت احلي بارفان مستنية بلهفة وشوق لعريسي ومتشوقة لما سيفعله بي بعد قليل .حيث اني أعلم بانه خبير بل استاذ في الجنس يتمتع بإسلوب فريد في الإثارة والامتاع وعليه جسم و زب انا بصراحة بعشقهم جداااا .

وانا بعمل آخر لمسات قدام المراية دخل حسام ومقدرش يقاوم المنضر الي قدامه قام حاضني من الخلف وبيبوسني في رقبتي وزبره المنتصب في مؤخرتي وهمس بأذني انا عمري ماشفت جسم بالجمال ده ودخل يعمل دش سريع وطلع عريان وانا كنت مستلقية علي السرير ونط وهجم عليا زي الأسد وفضل يفترسني بوس ومص في كل جسمي وانا متلذذة ونزل يلعق كسي ويمتص افرازات كسي وانا اتأوة بصوت عالي ثم قلبني علي بطني وأخذ يحتضن طيزي ويبوس ويلعق ضهري نزولا الي خصري وطيزي كان يلتهمة بفمه ويعتصره بشغف كبير ونزل إلا اردافي يلعقها حتي قدمي وانا مستسلمة ومستمتعة ثم قلبني علي ضهري وفتح ارجلي وامسك زبره وأخذ يداعب شفرات كسي وكان يعلم بأني في قمة الهيجان ويدي فوق رجله اضغطها بشدة كي يدخله لم اعد قادرة علي مداعباتة لكسي وادخله بهدوء واخرجه وأخذ ينيك كسي بهدوء مستمتعا لقد كان يفهمني ويفعل ما اريد بدون أن اتكلم

واقترب مني ..
يقول: انا بحبك ..
قلت: له بصوت كله محنة ونا بموت فيك ..
زاد من سرعة دخوله وخروجه وانا اتقلب تحته وانتفض ونطلقت صرخة قوية جدا وانفجر كسي بمائه وارتخي جسمي دون حراك وعرف اني قد افرغت شهوتي وما زال زب حسام ينيك كسي وقد زاد قوة وانتفاخ وما زلت متعطشة ومتلذذة وعادت قوتي..فطلبت بكل جرأة منه أن يستلقي علي ظهره ويترك لي المجال كي اشبع كسي واركب علي علي ذلك الزب المنتصب كالفولاذ وادخلته كاملا في كسي وأخذت اصعد وانزل عليه وأنا اشهق بكل مرة وفد رميت كل الحواجز بعيدا لم اعد أبالي إلا بأننا كسي وشهوتي المتفجرة وأخذت أسرع بإدخاله واخراجه في كسي وأخذت افركه واعتصره بكسي وكنت احسه قد وصل الي أعلي بطني والعرق ينصب من كلينا بغزارة .وكان احساس جميلا وقام وقلبني وأصبح من فوقي وما زال زبه داخل كسي وأخذ ينيكني .. فرفعت ارجلي من خلفه ولففتها علي خصره وأخذت ادفعه الي كسي واطلب منه المزيد.. ونزل يقبل شفايفي ويلحس وجهي بطريقة مثيرة واستمر في النيك بقوة لدرجة اني كنت أكاد أن اقذف ولكن كنت امسك نفسي الي أن اوشك علي الانتهاء حتي بدء يقذف في كسي أطلقت العنان لكسي كي ينتفض ويفرغ طاقته للمرة الثانية وإستلقي بجانبي.. وكانت ليلتي الثانية مع حسام أجمل و الذ من الأولى لاني قد تحررت من خجلي .

ونحن مستلقيين علي الفراش وانا أضع خدي علي صدر حسام واصابع يده تداعب خصلات شعري ويدي تمتد لتداعب صدره المفتون .

الي إلقاء في الجزء الثاني ..

بتمني تشجيع عشان اكمل..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ

الجزء الثاني

كنا قد وصلنا في الجزء السابق عند الليلة الثانية لي مع عشيقي وأخي حسام والتي كانت من أجمل ليالي العمر .
ونحن في اول يوم لنا بالفندق ،و في اليوم الثاني خرجنا لتناول العشاء في أحد المطاعم السياحية وكنت قد تزينت و ارتديت ملابس تليق بالمكان والزمان حيث اننا بعيدين ولا احد يعرفنا هنا كنت اشبه بعارضات الأزياء نعم لقد أصبحت الفتاة الجميلة التي تفيض انوثة . وتلك المرأة المحترفة في العناية بنفسها والظهور بمظهر يملأ اجواء المكان اغراءا وانوثة طاغية ورومانسية راقية تشرف على اجوائها حورية محترفة بالاغواء والاثارة بل التهييج الذي أريد أن أمتع بهي حسام الذي كان مذهولا جدا بما رأت عيناه غير مصدقا ، فقد كان تعبيره ووصفه اشبه بكلمات شاعر ماجن .

ونحن ندخل من باب هذا المطعم انا وحسام وهو ممسك بيدي كالأميرة نمشي متجهين الي طاولتنا كان ذلك لافتا للجميع وكأنهم يقولون من هذه الأميرة الجميلة فأحرجتني نظراتهم واصبت بالخجل حتي وصلنا الي طاولتنا وجلسنا ورفعت تلك النظرات عني وأخذت نفسا عميقا ..
وقلت |:لماذا ينظرون إلينا ؟
قال :انهم منبهرون بنور جمالك يا حبيبتي والكل يحسدني عليكي. فلا تستخفي بجمالك يا أميرتي..

وكان الجو رومانسي جدا وبدأنا بطلب عشاء وإذا بأحدهم يقوم من طاولته متجها نحونا ..
وقال حسام :مش معقول هشام بيه هنا ..
وقام وسلم عليه وعرفني عليه ..
وقال :اعرفك هشام باشا صاحب الشركة و اعرفك علي سلمى اختي ..
وقال :اتشرفت بيكي ..
فطلب منه حسام ان يقعد ليتعشى معنا ..
فقال :سوف اجلس قليلا فأنا علي طاولة أخرى ومعي بعض الأصدقاء ..

وجلس معنا علي الطاولة ..
وسألني :ازي صحتك يا سلمى هانم ؟
فقلت :الحمدللـه ..
فيبدو أن حسام قد أخبره عن كل شئ عندما استاذنه ليأخذ اجازة .
وكانت صداقته بحسام أكبر من الشغل .
قال :انه هنا يقابل وفد أجنبي.((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))
وفضل يتكلم مع حسام في الشغل وغيره وانا مكنتش مهتمة خالص وكانت نظرات عنيه عليا مش طبيعية بيبص علي تفاصيل جسمي وهو بيتكلم كانت نظرات إعجاب شديد مليانة إثارة واستمتاع .
وهشام بيسألني :تشتغلي ايه ؟
انا: مش بشتغل حاليا .
هشام بيكلم حسام :شوفلها شغل عندنا
حسام : حاضر من عنيا انا كنت بفكر اخد رايك في الموضوع ده .
هشام : من غير ما تاخد رأيي انت عارف انا مديك كل الصلاحيات .
انا : مرسي يا هشام باشا كلك ذوق
وقعدنا نتحدث قليلا فعرفت انه انسان متواضع و لطيف جدا .
وقال: انا اخلص شغل وماشي بكرة لو احتجتو اي حاجة كلموني ..
رد هشام: متشكرين يا باشا منتحرمش منك .
وقام عند اصدقائة واحنا كملنا سهرتنا وانا حسيت اني بيعطل حسام عن شغلة ..
وقولت : انا بجد متاسفة انا عطلتك عن شغلك وممكن سببتلك احراج كفاية احنا انبسطنا وارتحنا كتير لازم نرجع وتشوف شغلك
حسام : ياحبيبتي انا عارف بعمل ايه ومش مقصر في شغلي وكمان انا واخد اجازة اسبوع وهشام عارف ومفيش اي مشكلة.
انا : إذا انت شايف كدة يا حياتي يبقي انا مش هضغط عليك .
ولاحظت طول الوقت هشام عينه عليا.
وفضل يكلمني حسام عن صداقتة بهشام باشا و انة رجل أعمال ناجح وابتدينا نتعشى .
انا : خلينا في حبيبي حسام وسيبك من هشام .
حسام : انتي عارفة حسام اكتر مني وبدء يتكلم عن جمالي الي جذب الكل . وبداء يغار ومش عايز حد يبص عليا ونا بضحك بجد كانت غيرة حقيقية .
وقال :ايه رايك في حكايت الشغل
انا : مش عارفة انا فعلا محتاجة اشتغل واشوف مستقبلي .
حسام : انا شايف انها فرصة تكوني قريبة مني وتشغلي وقتك وحتخدي مرتب محترم وانا حشوفلك عمل مناسب بس حياخد يومين كدة
انا : لما نرجع هنشوف نعمل ايه؟
حسام : اوك يا حياتي نفسي اقوم ارقص معاكي واشوفك ترقصي .
انا : حعملك الي انتا عايزه يا حبيبي بس نكون لوحدنا .
حسام : تسلميلي يا حبيبتي عارفة انا عمري ماذقت حلاوة الجنس زي امبارح انا مش حقدر اعيش من غيرك ..عارفة انا حاسس اني مش قادر امسك نفسي عايز اقوم احضنك وابوس في كل وشك ، بجد انا مش قادر أقف قدام جمالك وانوثتك ومسك بإيدي وبيحسس عليها بشكل مثير .
انا : بلاش احسن تفضحنا يا مجنون وانا بحس اني هايجة ونفسي اقوم اقعد بحضنه واتمتع معاه .
حسام : سرحت في ايه يا حياتي ؟
انا : سرحت بيك يا عمري ونفسي اكون في حضنك ياعمري يا ريت كنا لوحدنا دلوقتي
حسام : تعالي نروح نكمل السهرة لوحدنا في الفندق .
ورجعنا الفندق و دخلنا الغرفة ..
قلت: هغير هدومي
حسام : تغيري ايه ياقمري انا عايزك كدة وشالني و رماني في احضانه وباسني في شفايفي بوسةطويلة جدا .
وقال عايزك ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسونجي)) ترقصي ..
وقام مشغل أغنية رقص شرقي وانا رقصت بكل دلع ودلال وشايفه في عنية إعجاب ومتعة لحد ما تعبت ..
وقلت: كفاية قام ماسكني من ايدي وسحبني واجلسني علي رجليهة فوق زبه وفضل يبوس في خدودي وشفايفي وايده بتلمس سيقان ارجلي الناعمة بكل رقة مرتفعة الي اردافي تتلمس تلك الارداف ما اشعل ثورة من الهيجان في جسمي ، فكانت اهاتي الهادئة إشارة كافية لكي يستمر بمداعبتي واثارتي فامتدت يده الي كسي المغطي بكلوتي الصغير الغارق بماء كسي واخد يداعب كسي وزادت اهاتي ومحنتي كل هذا وانا اقبل واعتصر شفتاة بشفاهي بشغف ، فقام بإزالة كلوتي وادخل أصابع يده تداعب شفرات كسي لقد احس بمحنتي وكانت اصابعه قد دخلت أكثر فأصبح ينيكني باصابعه بطريقة تذهب العقل وكان كسي يفرز سيلا من شهوتي ولا أريد أن يتوقف إلا إن بداء يبلل ملابسي وملابسه فقمت وجلست علي الأرض وفتحت ازرار بنطلونة واخرجت زبه المنتصب ووضعته بفمي وصرت ارضعه بنهم ولذة شديدة واحلبه بفمي دخولا وخروجا وكانت يده علي رأسي تداب خصلات شعري وكان يخرج قليلا من منيه وكنت اتذوقه وكان لذيذ جدا وبعد أن خلع ملابسه كاملة وانا ارضع من زبه بداء يخلع فستاني ورماه بعيدا الي ان صرنا عراه ونمت علي ضهري علي الكنبة ورفع ارجلي وباعد بينهما وادخل راسه يلعق كسي الأحمر من شدة هيجانه((حقوق النشر لهذه القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) وأخذ ينيكني بلسانه وانا اتأوه بصوت مرتفع كأني شرموطة لم يعد هناك مكان للخجل فرفعته عن كسي وطلبت منه أن ينيكني وادخل زبه في كسي كان يدخل ويخرج وانا انضر اليه يا لروعة حسام حبيبي ينيكني وانا انضر مستمتعة واعتصر اثدائي بقوة فنزل بفمه يرضعها ويعضها ونام فوقي وما زال مستمرا بنيكي وقام يمص شفايفي وانا أخرج لساني فيمتصها كان مشهدا مثيرا جدا ..

وركبت انا فوقه وأدخلت زبه في كسي وأصبحت انا من ينيك زبه طلوع ونزولا فكنت في قمة المتعة والاثارة فلم يستطع حسام ان يتحمل فصار يشدني وينيكني بقوة حتي صرخ وافرغ داخل كسي ما جعلني الأخري اصرخ كاللبوة وانتفض منزلة شهوتي حتي انتهي وارتميت في صدره .
ومازلت نايمة فوق حسام
انا : انا مش عارفة اقوم
حسام : ومين قالك انك هتقومي لوحدك يا اميرة ..
وقام شالني ورفعني بايدية للحمام واحنا تحت الدش عريانين والمية بتنزل علينا وهو حاضني وايدة بتفرك في طيزي وشفايفي بشفايفة ولف وحضني من الخلف وزبه علي طيزي وايده اليمني بتلعب في ابزازي والايد التانية بتلعب في كسي حسيت بزبه انتصب ودخل بين فلقات طيزي بصراحة حسام فنان فضيع في المداعبات والاثارة والحركات والنيك المشهد كان مثير جدا محدش يقدر يوصفه لما صباعه بتدخل بين شفرات كسي وتفرك بحنية حاجة بتهيجني موووت وزبه الي كان زي الحديد غاص عند طيزي وفوق كل ده بيبوسني في رقبتي بشكل ذوبني خالص انا عارفة انة عايز يعذبني شوية انا كنت في قمة المتعة والهيجان وبتعطف من وسطي زي الثعبان عشان يزيد احتكاكع وبسبب النار الي في كسي ومسكت ايدع وضغطت عليها وزدت من سرعتها ..
وقولت بصوت هادي كلة محنة :كسي تعبااااان اوي يا حبيبي
حسام : سلامة كسك يا حياتي
انا : حرام عليك اللي بتعمله بيا عشان خطري حاسة نار في كسي مش قادرة تبرد
حسام : انا حبردها خالص انا
انا : يلا نيكني انا هتجنن
والتفت من قدامي واحنا لسة واقفين تحت المية ورفع رجل واحدة ودخل زبه كله مرة واحدة وانا زعقت بصوت عالي وفضل يدخل ويخرجة بسرعة وبقوة وانا باصوت مع كل دخول ..
واقول :ايوة كدة يا حبيبي نكني اكتر ..
وفضل ينيك بقوة وإتعلقت برقبته باديا ورفعت رجلي التانية ولفتهم علي خصرهة واديه بترفعني من طيزي وتنزلني وزبه نازل في كسي نيك.
وطيزي بيرتطم في اردافه بقوة
واهاتي واناتي بتزيد وقمت عضيت شفايفة وشفطتها بقوة شوية وسبتها ..
قولتله: انا بحب نيكك مووت صدقني كسي مش هيشبع من النيك ده ابدا ولو بطلت تنكني هموتك ..
قال: انا الي مش هشبع منك ولا من جسمك ولا من كسك . وزادت ضربات زبه وزادت اناتي لحد ما جت رعشتنا مع بعض وفرغ جوا كسي كنت وصلت لقمة النشوة وكان احساس جميل بالسعادة واللذة .

وأول ما نزلني وطلع زبه نزل سيل من كسي علي اردافي وكان كثير جدا واغتسلنا وطلعنا نرتاح بعد نيك ولا في الأفلام .
انا اكتشفت أن حسام بيلعب معايا لعبة جميلة بيحاول يثيرني بكل الطرق عشان يخليني اكون مذلولة مش بمعني الذل والإهانة إنما بمعني أن يكون هو المسيطر ويحب ان يراني مشتعلة ومتعطشة للنيك وقررت اني العب معاه بس بأسلوب تاني مختلف واكون انا المسيطرة .

وكنا كل يوم نمارس شكلا جديد من النيك وقررنا أن نستمتع بكل لحظة لأننا بعد عودتنا سوف يكون هناك حصار شديد .
وفي اليوم التالي قاعدين بنتفرج علي فيلم في التلفزيون والسعادة تغمرنا حسام نزل يجيب سجاير ورجع ..
وقال هيشرب في البلكونة شوية وطلعت عنده البلكونة وكان منضر جميل من مكان مرتفع والقمر مكتمل وكنت لابسة روب نوم مفتوح من قدام وقميص نوم شفاف يدوب يغطي من صدري لتحت كسي بقليل من غير كلوت ووقفت قدام حسام والروب مفتوح من قدام واردافي حتي قدماي قدامه وساقي تلمع في الظلام وكانت عنيه عليهم وعلي صدري المنتفخ ..
وقولت: اديني سجارة ..
قال: بجد بتدخني ؟ قلت ايوة بس نادر جدا ..
واداني سيجارة وانا واقفة ورافعة رجلي بين رجلين حسام ملامسة بركبتي زب حسام من خلف البجامة وبان جزء من كسي مع فخذي فاقترب لكي يولع لي السجارة ما زاد في ضغط زبهه علي ركبتي وكان ينضر لي وانا اشرب السجارة وانفخ الدخان بعيدا فلم يستطع ان يمسك اعصابه فمد يده الي فخذي يتلمسه بإعجاب شديد وبركبتي حسيت زبه ينتصب واقترب من كسي باصبع واحدة دخلت تباعد بين شفرات كسي وتتحرك في كل اتجاه وتداعب بضري ما جعل كسي ينتفخ فزاد من حركاته اصبحت صباعان يدعكان كسي ومازلت ماسكة نفسي بقوة فأنا اريده أن يستسلم لإغرآتي فقمت بتحريك ركبتي علي زبه بشكل دائري ببطء شديد فكانت ضربة قوية جعلته يرضخ وينزل علي ركبتيه يلعق كسي وانا فتحت له المجال فأخذ يلحس بلسانه كسي المنتفخ وبضري الأحمر بشغف فادركت اني قادرة علي أن اجعله يرضخ أمام اغرآتي بسهولة .

واستمر يلعق بلسانة كسي وانا انظر اليه بإستمتاع وكان كسي بنزل عسل وأرى كيف كان يستمتع بمذاقه ..
فقلت له: عجبك طعمه..
فرفع راسة الي ولسانه خارجة وعسلي يسيل منها وهز رأسه بنعم فضغطت برأسة علي كسي كي يدخل لسانه ويلعق بقوة وسرعة وأصبحت احركه بيدي لبعض الثواني وثم أنزلت رأسه ورفعت كسي قليلا وفمه أمام كسي مفتوح وكسي ينزل قطرات كثيرة متتالية من عسلي تحط علي لسانه يستقبلها واستقر في فمه ولا يريد أن تسقط قطرة واحدة فكان يحاول أن يصعد بلسانه الي كس فتصدت له يدي حتي توقفت تلك القطرات ، فسمحت له أن يعود للعقه لبعض الوقت وتعمدت أن لا أفرغ كل شهوتي وعسلي فقد بلع الكثير ولاحظت اننا في الهواء الطلق ولم نعمل حساب انه من الممكن أن يرانا أحد صدقوني في تلك الحظات لا يهم اي شئ أمام تلك المتعة الجامحة .

واقفلت كسي وامسكت براسه ارفعه واحتضنه واقبل شفتاه وانا مبتسمة منتصرة ودخلت الي الغرفة واشرت له باصبعي أن يأتي ورائى واستلقيت علي السرير وهو واقف امامي ..
وقلت له :بتحبه لدرجة دي ..
قال :واكتر كمان ..
فنمت علي ضهري وازحت باصبع رجلي جزء من بجامته فعرف وانزلها كاملة وفتحت ارجلي ورفعتها الي كتفيه واصبح كسي مفتوحا امامه وادخل زبه في كسي بهدوء وأصبح يدخله ويخرجه بكل حنان ورقة وانا مبتسمة مستلقية واضع يداي خلف راسي انها قمة المتعة وانا مستلقية علي ضهري وارجلي معطوفتان وزبه يقتحم كسي واردافه ترتطم بطيزي وجمال صوت اهاتي وجسمي ينتفض ويتلوي يمينا وشمالا الي أن وصلت الي ذروتي وبدأت تشنجات كسي ..
فقلت له: بصوت عالي نكني جامد ياحسام
فراح ينيكني بقوة وانتفض كسي وارتعش جسدي وكذلك حسام كان يقذف من زبه كالبركان واستلقينا بعد هذا التعب لنرتاح .
فكنا نمارس ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) كل أنواع الجنس وكل الوضعيات وفي كل الأوقات .ولم أكن اشبع وإنما كنت اشتهي المزيد

فعرفت اني امرأة جنسية من الدرجة الاولي واكتشفت أن الجنس ألذ شئ بالدنيا وخاصة إذا كان يمتزج الحب والجنس فإن نتيجته المتعة المطلقة ويشترط أن لا يكون هناك حدود لهذا الجنس وان يطبق كل رغباته دون خجل أو تردد فهنا تصبح السعادة الحقيقية والتي لا يعيشها ويدركها إلا البعض في هذا العالم .

كنا نستمتع كل يوم بالنيك ونخرج أحيانا نتمشي وأحيانا نذهب للبحر ونسبح ونقضي أجمل الأوقات ولا تخلو تلك الأوقات من المداعبات والقبلات .وكنت اتصل بأمي كل يوم اطمئن عليها .

وفي أحد الأيام بعد أن عدنا للفندق بعد الظهيرة ودخلنا علي جناحنا وكنا مرهقين اغتسلت وارتميت علي السرير ونمت علي بطني ودخل حسام وانا في هذا الوضع وطيزي امامه بدون أي غطاء فأخذ يداعبه ويحركه ويقبله بشغف ويلحس كل جزء فيه حتي وصل الي شرجي وأخذ يلحس وانا مستلقية دون حراك وأخذ يدخل لسانه قليلا فعرفت انة يعشق هذا الطيز ويريد أن ينيكه فلم يبقي اي مكان في جسمي لم ينيكه غير طيزي واستمر يلحس ويبوس خرم طيزي وانا لم أتفاعل معه فأنا أحب أن ينيكني في كسي ثم انسحب ونام فوقي وأخذ يقبلني علي رقبتي ثم انقلبت علي ضهري وادخل زبه في كسي وفشخت رجلاي كلا في جهه ورفعتهما واصبحت افتح له كسي باصابع يدي كي يدخل زبه كاملا وكان يدخله كاملا وانا اصيح في كل مرة من المتعة وانضر الي عينيه وهو يتصبب عرقا ..
واقول له :بمحنة انا بحبك ..
إبتسم ..
وقال: وانا باموت في حبك ..
وكانت اصابعه علي فمي ولساني تخرج تلحس شفايفي وناكني لمدة ساعة وافرغنا معا ونمنا .
وكانت تلك هي آخر ليلة لنا في الرحلة التي دامت اسبوع ومرت كأنها سبع ساعات .
وفي الصباح جاء موعد عودتنا وكنا نتمني أن نجلس لمدة أطول ولكن وعدنا ونحن تغمرنا السعادة بنفسية ومعنويات مرتفعة جدا .وقد خططنا جيدا كيف سوف تكون لقاءاتنا . وان نكون حذرين جدا أن يفضح أمرنا .
ووصلت مشتاقة لأمي وسلمت عليها وحدثتها عن تلك الرحلة وعدت إلا غرفتي وانا مشتاقة لحسام وعدت لامارس حياتي العادية وعلاقتي بحسام السرية التي لا يعلمها أحدا سوانا وكنا غالبا نتواصل بالتلفون نتبادل المشاعر والاحاسيس والكلام السكسي المثير .

وكنت قد اشتقت اليه كثيرا ولم أستطع أن اتحمل فراقه الذي دام يومان وفي يوم طلبت منه أن يأتي لكي يتعشي معنا انا وامي وانا قد تزينت باحلا زينة واجمل لبس سكسي وغطيته بالروب كي لا تراه امي وكنت انتضر بفارغ الصبر وانا مشتاقة لرؤيته ومشتاقة لذالك النيك الذي ادمنته فأنا لم اعد اتحمل العيش بدونه فقد كان كسي يشتعل شوقا لزب حسام كي يطفي ناره

وإذا بصوت يقرع الباب وامي في المطبخ فتحت له ورحبت به وحضنته وقبلني قبلة طويلة كلها شوق ودخلنا وجلسنا في صالة الجلوس وجاءت امي كي تسلم عليه وجلست وانا ذهبت احضر العشاء ووضعته بالسفرة وبينما انا ((حقوق النشر لهاذة القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) امشي من خلف امي أضع الأطباق علي السفرة وقد فتحت الروب من الإمام متعمدة كي أثير حبيبي ويرى جسمي ولبسي المثير وكان يتحدث الي امي وعيناه تنصر الي بالذهاب والإياب وانا واغمز له بعيني واضحك علي ما رأيت من حالة الإثارة والارتباك الضاهرة علي وجهه .

وجلسنا للعشاء وانا جالسة علي الكرسي اقابله ونحن نتعشي ونتحدث وقمت بحركة شقية ووضعت رجلي علي رجل حسام واتحسسها وكاد أن يضحك وبادر هو الآخر يتحسس بقدمه ساقي ما اشعل نيران جسمي وكسي اننا نمارس الجنس جميل من خلف الستار وبدأ يرفع قدمه الي أن وصلت الي كسي واصبعه تلعب بشفرات كسي المبتل انها لذة لا مثيل لها احسها انا لا اعتقد أن أحدا قد عاش تلك اللحضات وانا امسك اعصابي وارفع قدمي واضعها علي زب حسام من تحت الطاولة ولمست انتصابه واحك عليه بقدمي ونحن نتناول العشاء وبوجود امي فكنا متوترين جدا ومستمتعان بهذه المداعبات وأشكالها المثيرة التي أصبحت جزء من حياتنا اليومية نستغل اي فرصة لكي نستمتع فقد كنا نفهم بعض بالنضرات والإشارات ..
ولكي لا نفقد السيطرة ..
سألت حسام :عاجبك الأكل ..
فقال: اكيد عجبني جدا
فقلت :فعلا باين ..
وضحكت وهو كذالك ففهم هو قصدي ..
وقالت امي :بتضحك ليه الأكل مش عجبك ؟؟
فضحكنا مرة أخرى ..
وقال :لا ابدا الأكل لذيذ جدا ..
واستمر العشاء من فوق ومن تحت الطاولة حتي انتهينا وقمنا نجلس في الصالون وامي ذهبت تحضر العصير وانا مع حسام لابد من استغلال كل دقيقة معا فطلب مني أن افتح الروب وفتحته بسرعة وانا جالسة امامه فتحت بين ارجلي ليرا كسي بوضوح وكاد يفقد عقله وكان يعض علي شفتاه من شدة المنظر الي أن حسيت أن امي قادمة ارجعت الروب وجلسنا مع امي نتبادل الأحاديث عن الشغل الي هشتغل فيه بعد اسبوع في الشركة ..

واستاذن حسام أن يذهب وكان قد حان وقت نوم امي ..
وقالت :انها سوف تذهب تنام ..
ودخلت غرفتها وانا ذهبت كي أودع حسام إلى باب المنزل وفتحت الباب واغلقتة ولكن حسام لم يخرج وادخلته غرفتي وأغلقت بهدوء وكنا قد خططنا لذالك ورجعت لأمي واطمأننت عليها قبل أن تنام ..وعدت الي حسام المنتضر في غرفتي ودخلت وأغلقت الغرفة باحكام وكنا نموت من الضحك علي. ما فعلناه وخلعت الروب لأصبح شبه عارية وارتميت في احضانه ونحن واقفان وهو يمتص شفايفي وانزل يدي وامسح علي صدره وفي تلك الأثناء ..
وانا : اقول له وحشتني يا حبيبي
حسام : انتي وحشتيني اكتر يا حياتي معرفتش استحمل فراقك
ويده تشدني ويمتص شفتاي وأصبحت حركاتي تتمايل بدلع وغنج ومحنة أنزلت يدي وامسكت زبه الذي اشتقت اليه جدا واخرجته وكان منتصبا صلبا ونزلت براسي امام هذا الزب الجميل المستقيم وبفمي ابوسه برأسه برقة ودلال وامسكه بيدي بقوة وانضر اليةه بلهفة وتعطش واحرك رأسه علي شفايفي ببطء وخفة وأخرج لساني بين الحين والآخر لتلعق فتحة زبه وانا مستمرة بهذه الحركة ارفع نضري لكي أرى تأثيرها علي حسام فوجدت أن حسام كان مختلفا منبهرا جدا وفي قمت الهيجان ..وانا استمتع عندما اراه هكذا استمريت بالنضر في عينيه وانا مازلت احرك زبه بشفتاي ثم أدخلت راسه فقط بفمي وامتصه واداعبه بلساني ويدي ((حقوق النشر لهذه القصة محفوضة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))تمسكه بقوة وانا انضر لعينيه وبدء يصدر آهات خفيفة ثم اخرجته وبدأت العق زبه بلساني من أسفل إلى أعلي بشكل مثير جدا وفي كل مكان من زبه لساني تلعقه وحتي خصيتيه كنت العقل بلساني وعدت وادخلته بفمي ولاكن. هاذة المرة ادخلتة الي أن وصل الي حلقي ولكن كان كبير جدا دخل أكثر من النص بقليل وأخذت امصه وادخله واخرجه كان ينيكني بفمي وعدت انضر في عينيه وقد كان اشبه بمخدر واهاته أصبحت مستمرة ومتلذذ بنيك فمي ولم يستطع ان يقاوم فقذف حليبه بفمي وانا اساعده بالمص والتدليك بيدي كي يرتاح وكان سيلا غزيرا ولأول مرة يقذف أحدا بفمي فكان لذيذا جدا لم اتوقع أن يكون بهذه اللذة وكان هناك بعض القطرات علي خدي وبلعت بعضه واخرجت الباقي فسأل من فمي ونزل الي صدري .فقد كنت في قمة المحنة والهيجان وأخذت انضف نفسي فاستلقي حسام ..

قائلا :انا مش مصدق انتي فضيعة جداا فرديت عليه ..
وقلت :انت معلم واحنا منك نتعلم ..آ،آ،
فضحك ..
وقال :انتي مدرسة انا ولا حاجة قدامك ..
وضحكنااا واستريحنا قليلا وانا لم اشبع كسي بعد فنار كسي ما زالت مشتعلة فذهبت الحمام وعدت وحسام نائم علي ضهره فمسكني من يدي واجلسني علي صدره وكسي أمام وجهه وأخذ يقبل كسي ويلعق زنبوري بلسانه فلم يكن كسي قد برد فصرت اتحرك واتلذذ وأفرازات كسي كانت تسيل سريعا فصرت افرك كسي بفمه بقوة وارتفع واضع كسي بفمه وغاص وجهه بين اردافي ويداه تمسكان بفردتي طيزي وتفلقها واصبعه تحك عند فتحة شرجي وأصبح يدخل اصبعه بسهولة بسبب إفرازات كسي التي تسيل الي طيزي ويريد أن يثير شهوة شرجي ويمهد لنيكه .

وأصبحت افرك كسي بوجهه كاملا وبقوة من شدة الحكة التي في كسي ولم يدم طويلا حتى انفجر كسي ببراكين عسلي علي وجهه كاملا وفمه حتي انتهيت وما زال يلعق كل عسلي حتي الذي نزل الي فتحة شرجي وقمنا واغتسلنا وعدنا الي السرير وبدأنا النيك الحقيقي فقد ناكني بعدة وضعيات لمدة طويلة وانتهينا برعشاتنا وكان الوقت قد تأخر واغتسلنا وخرج حسام الي منزله وانا علي سريري اتفكر بأجمل اللحظات التي عشناها ونمت وانا في قمة السعادة .((حقوق النشر لهذه القصة محفوظة حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))

لا أعرف كيف أصف لكم رغباتي المتزايدة و كيف تطورت و التي سوف تعرفون أحداثها في الجزء القادم .

ملاحظة:
الأجزاء الجاية كلها إثارة ومتعه كبيرة جدا وبتمني تنال اعجابكم


الجزء الثالث
..................................


احب ان احدثكم قليلا عن المتعة الحقيقية في الجنس وهو شي لم يتذوقة الا قلة من الناس ، عندما تلبي رغباتك الجنسية ايا كانت متجاوزا حواجز التقاليد والاعراف ، عندما تطلب الانثي ما تريد دون خجل او خوف ، هنا تكمن المتعة الحقيقية.
فعالم الجنس بحر كبير جدا ، فالاستماع بة لا حدود لة فهناك التلذذ بالمس والصوت والنضر ، وكذالك المتعة في استغلال الفرص.
فالجنس ليس مجرد روتين يومي تعتاد علية بل التجديد واشباع الرغبات هيا المتعة الحقيقية ، وسوف تلاحضون بعض الالوان من تلك المتعة في قصتنا ، ولكي تصل للمتعة كل ما عليك هو ان تستكشفها من حولك فستجدها ،،،،،،


والان نعود لقصتنا
............................


اهم احداث الجزء السابق ذهبنا انا واخي حسام رحلة لمدة اسبوع في مدينك سياحية مكان لا يعرفنا فية احد ، وقضينا اجمل الاوقات ومارسنا اروع انواع الجنس ، وقابلنا هشام صديق حسام وصاحب الشركة التي يعمل فيها ، ورتبنا كيف ستكون لقأتنا الغرامية والجنسية.

ثم عدنا الي حياتنا الطبيعية ولاكن هناك تحول كامل في حياتي
وبعد عودتنا لقد اصبحت انثي تعشق الجنس بشكل جنوني ، واصبحت اضهر مفاتن جسمي بشكل مثيرآ ومتحررة نوعا ما في لبسي ، فقد اطلقت لنفسي العنان كي اعيش حياتي بكل سعادة مع حبيبي وعشيقي حسام، حيث وان علاقتنا و ممارساتنا الجنسية سرية جدا الا ان هاذة العلاقة كانت ممتعة جدا ففيها الاشتياق الحقيقي ممزوج بإستغلال الفرص ، فكان لها طعم ونكهة اخرى.
لكي لا اطيل عليكم سوف اختصر بعض الاحداث فقد اصبحت اعمل في الشركة التي يعمل فيها حسام وكان لها دور هام في تغير الاحداث التي ستعرفونها لاحقا .
وكنت سعيدة جدا لاني بالقرب من حبيبي حسام وكنا نستغل بعض الفرص لممارسة(( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) بعض انواع الجنس مثلا في مكتب حسام عندما نكون لوحدنا وعندما تقتلنا نار الشوق ولهفة الجنس.
عندما اكون متعطشة واريد ان اطفئ رغباتي الجامحة اذهب الية للمكتب واقفل الباب فيعلم ما اريد فيقوم بدورة المطلوب ، ويقول لي تعالي ايتها الاميرة فانا اعرف رغباتكي الطاغية وانا ابتسم و اتمايل بغنج ودلال وارتمي في احضانة و يبداء بتقبيلي ويجلسني ويخرج اثدائي التي تتدلي ك عناقيد العنب ويداعبها بيدية 'ثم يمتص حلماتي ويدخل يده اليمني من تحت فستاني القصير لتصل الي كسي المستور بكلوتي الوردي ويزيحة جانبا فيجدة منتفخا كالتفاح الاحمر ،فيدة التي تتحرك بشكل دائري اخذت تحرك ثورة جسدي وكسي الملتهب والغارق بعسلة المتدفق وانا امتص شفتاه بقوة واقوم بفتح السوستة لبنطالة واخرج زبة النتصب وامسكة بيدي مبتهجة وانا جالسة علي الطاولة فاتحتا رجليا وكسي بارز للخارج فيدخل زبة بكسي وينيكني وانا أتأوة بصوت منخفض وهو ينضر الي عيناي متلذذا بمنضري وانا فالخة ارجلي حتي تاتيني رعشاتي المتتالية ويفرغ حليبة داخل كسي ، ونفعل كل هاذا بسرعة لضيق الوقت، ثم نقوم بتنضيف وترتيب انفسنا واخرج وانا في سعادة ومعنويات عالية فقد اطفئ نار كسي اخي وعشيقي حسام في مكتبة ،وكما ذكرت سابقا فان هاذا النوع من النيك لة نكهات خاصة غير مملة لا يعرفها الا من جربها .
وكنا نمارس هاذا النوع من النيك باشكال مختلفة فاحيانا نكتفي بالمداعبات والمص فقط واحيانا نيك سريع ، فمرة من (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))المرات جاتني تلك الحالة من الهيجان والرغبة الجامحة تشبه حالت المدمن علي المخدرات فلا استطيع ان اهداء الا بعد ان ينيكني ويطفئ ناري .
كنت اشعر ان كسي ههيموتني لاني قد امنت هاذا النيك ومكانش في فرصة ومش قادرة استحمل وكنت بحس في كسي حكة غير عادية وحسام كان مشغول جدا كان في ناس عندة في االمكتب استنيت كتير بس برضة مشغول ومن غير خجل او خوف اتصلت بية وككلمته اني تعبانة اوي ومش قادرة اااستحمل اعمل اية ؟ قالي تعبانة للدرجة دي يا حبيبتي!!! قلت ايوة يا حبيبي قالي حاضر يا حياتي تعالي عندي المكتب ودخلت عاندة المكتب وخلص مع الي كان عندة وخرج وطلب من السكرتيرة انها متدخلش حد والي برة يستنو شوية وقفلنا الباب وراح ساحبني من ايدي ومن غير مقدمات قعدني علي طاولة المكتب وفتح رجليا ودخل زبة وناكني بقوة بلارحمة وحط مناديل في فمي عشان صوتي ميطلعش لحد ما افرغت شهوتي جزاء من طاقتها المكبوتة ، فقال ارتحتي يا حبيبتي فقلت لة بدلع لسة يا حبي يدوب طففيتو حبتين بس لسة لينا موعد باليل عندي في البيت يا حبي ، ورتبت نفسي خرجت وقد كان عمل لكسي مسكن فقط المممتع في كل دة ان حسام حبيبي بينيكني في المكتب والناس منتضرة برة ومش عارفة ايةالي بيحصل ومستحيل حد يشك ان حسام بينيك اختة ودة خلاني احس اني عندي لون خاص من النيك واني فريدة من نوعي وليا امتيزات غير كل الستات !!!
وسعات كنت بدخل عند حسام عشان الشغل ونتعامل عادي بس ومن غير قصد كنت بلبس حجات مثيرة جدا حسام ميقدرش يقاوم ويبداء يبعبصني ونا وقفة جمب المكتب بتاعه وبرتعش من الهيجان والخوف لان الباب مفتوح ونا بقلة الباب مفتوح يقلي متخفيش خليكي طبيعي وكنت بستمتع بصباعة بتنيك في كسي وقلي حتي لو دخلت السكرتيرة (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) خليكي طبيعي ونا هموت من الضحك قلي متخفيش خالص وكانت ايدة من تحت الهدوم ومش مبينة من قدام وطلب السكرتيرة وفتحت الباب ودخلت ونا كنت بحاول امسك اعصابي وهو بيكلمها وصوابعة بتنيك في كسي وبيقلها اطلبيلنا اتنين قهوة انا وسلمي قالت حاضر يا باشا وهيا كانت هتطلع وتقفل الباب ونا ابتديت استعيد انفاسي قال استني !!! وهي رجت للوراء والتفتت وقالت نعم يباشا قال عملتي اية بالملف بتاع الجمارك ؟
وانا ببص علية باستغراب شديد !! وبقول اية الجرائة دية ايدة بتلعب في كسي وامام السكرتيرة وهو بالبرود دة، انا اتسمرت مكاني ونزلت عنيا للارض عشان متخدش بالها وهيا ردت علية وقالت عملت زي ما قلت بعتة للشؤن القانونية وقالت اي اوامر تانية قال شكرا وطلعت وقفلت الباب وراها و كان بيضحك انا قلت انت فعلا مجنون حرام عليك،
انا كنت هموت من الخوف بس بصراحة كنت مبسوطة جدا من الي حصل ونفسي يتكرر كتير.
غمزلي وقالي من عنيا يا قمر بس خليكي جامدة وتفضحيناش انا عارفك لما بتهيجي بتفقدي شعورك انا قولت اجربك بس نجحتي
قولت لا متخفش انتا متعرفنيش انا اجمد منك
قال حنشوف يا جامدة وضحكنا .
المهم احنا كل يوم بنجرب لون جديد من الجنس ، وبحكم عملي بالشركة كنت بالتقي بهشام مدير الشركة وكنت بشوف اهتمام واعجاب زايد صحيح كتير كانو معجبين بيا ونضراتهم المثيرة لجسمي بشكل مستمر بس هشام كان مغرم وفعلا كان انسان لطيف جدا وبيعاملني بكل احترام .
وفي يوم ونا دخلة الشركة الصبح والجو هدوء علي غير العادة ومش لاقية موضفين وكانها اجازة وفجاة لقيت واحدة من الموضفات بتقلي تعالي في اجتماع في غرفت الاجتماعات وعيزينك هناك .انا بصراحة ابتديت اخاف ومش عارفه في اية ، واول ما دخلت لقيت الكل بيسفق ويقول سنة حلوة يا جميل وكان في تجهيزات حفلت عيد ميلاد وكنت في موقف محرج جدا مش متوقعة انهم عملين كل دة عشاني وطفيت الشمعه السادس والعشرين وكانت حافلة جميلة وسريعه والكل راح لشغلة ونا كنت نسيت ان عيد ميلادي النهار ده وبقول لحسام
انا: انت احرجتني جدا لية بتعمل كل ده مكانش في داعي .
حسام : بصراحة الفكرة كانت فكرت هشام بية !!
انا : باستغراب شديد هو يعرف منين يوم ميلادي ؟
حسام : هو كلمني انه شافة علي فيسبوك وكلمني نعملك مفجأة
انا : كنت فاكرة انت الي عملت كل دة
حسام : بصراحة هشام بيعزك جدا وهو الي عمل كل حاجة وانا اسف اني مفكرتش ونسيت يوم ميلادك .
وحسام اداني هدية وبعض الزملاء وكمان هشام وبعد ما خلصنا ونا لوحدي بقلب الهدايا كانت كلها هدايا جميلة وانا بفتح اخر هدية بتاعت هشام كانت بجد مفجاة لا تخطر علي بال لقيت اسورة جميلة جدا من الذهب الخالص انا اتفجات جدا وخفت بصراحة مفيش (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) حد بيقدم هدية زي دي في عيد ميلاد المهم انا حسيت ن في حاجة غريبة وكلمت حسام .
واول ما شاف الهدية مكانش مصدق وفضل ساكت ونا بسالة معناها اية انه يديني هدية زي دي؟
حسام : فعلا !!! بس مش عارف ؟
انا : بصراحةانا ابتديت اخاف من هشام وتعاملة الغريب واهتمامة الزايد.
حسام : يا حبيبتي متخفيش هشام بية انا اعرفة كويس، بس فعلا غريبة جدا ان يديكي هدية زي دي ، احنا نتعامل مع الموضوع بكل هدوء ونشوف اية الي بيفكر فية
وحسام كان قلقان جدا بس مش مبين ونا مش قادرة افهم غير حاجة واحدة انة فعلا مغرم بيا .
وعدي النهار علي خير وانا علي سريري باليل بكلم حسام فون عن الموضوع وقالي متقلقيش انا هعرف كل حاجة وقالي انا اتخانقت انا وحنان سابت البيت وراحت لاهلها ومعاها الاولاد.( طبعا حنان تبقي زوجة حسام وعندة ولد وبنت منها ) انا : امتي حصل دة ؟
حسام : من يومين
انا : ومخبي عليا لية ؟ واية الي حصل ؟
حسام : انا محبيتش ازعجك وبعدين انتي متشغليش بالك انا كدة مرتاح .
انا : انا بجد زعلانة منك ومحبش اني اكون السبب واظلم حد وكمان الاولاد حرام الي بتعملوه ملهمش ذنب .
حسام : صدقيني انتي ملكيش دعوة هي سبب المشاكل ونا من زمان مستحمل ونتي عارفة .
انا : برضة انا بجد زعلانة منك ومش هراتح الا لما تروح تصالحها وترجعها البيت ، عشان خاطري ترجع مراتك واولادك
حسام : حاضر يا حبيبتي اوعدك هروح واصالحها ورجعها البيت بس خليها تهدي كام يوم .
انا : كدة انا مرتاحة يا حبيبي.
حسام : سيبك دي الوقتي وخلينا في المهم انتي وحشتيني موووت .
انا : (رديت بنوع من الخجل والدلع ) ونت اكتر يا حياتي
ورحنا نتكلم بالحب والغزل ودخلنا بالاثارة والجنس خلاني اهيج ودخلت في حالة الهيجان الي بتجيلي كل مرة وكان الوقت متاخر ومش عارفة اطفي نار كسي وكلمت حسام الحالة جاتلي يا حبيبي قالي حاولي ترتاحي ونا هريحك فون وفضل ينكني فون لحد ما نزلت مرتين بس مش نافع كسي لسة تعبان اوي، اتصلت تاني وكلمت حسام حبيبي هتجنن مش قادرة
حسام : حاولي تصبري الساعة دلوقتي 3 بعد سعتين ونا هجيلك وطفي نارك .
انا : صدقني مش قادرة استحمل لو مجتش انا هعملها واجيلك دلوقتي بكلمك بجد !!
حسام : خلاص خليكي ياروحي انا جايلك حالان واول ما اكون تحت البيت هعملك رنة تفتحي الباب عشان محدش يحس
انا : مستنياك علي نار وقفل ونا جهزت نفسي وغتسلت ، شوية ورن تلفوني وفتحت باب البيت بهدوء ، ودخلنا غرفتي وقفلت وماما كانت نايمة .
وبيكلمني احنا اكبر مجانين بالعالم وضحكنا وكنت قلعت كل هدومة ونطيت في حضنة ورحنا نبوس بعض وادية بتعصر في فردات طيزي بقوة وتعلقت برقبتة ولفيت رجليا علي وسطة وساعدني ورفعني شوية ودخل زبة في كسي وفضل ينكني في كسي وهو واقف وبعدة وضعيات لمدة ساعتين ونزلنا مرتين ورتمينا ونمنا للصبح وماما بتخبط تصحيني وقمنا مذعورين رتبنا كل حاجة وحسام استخبا تحت السرير وفتحت الباب وماما كانت في المطبخ ونا شورت لحسام يطلع وكان بيمشي زي الحرمية ونا بضحك علي المشهد الي حصل .
ورحت الشركة زي كل يوم وفي نهاية الدوام حسام كلمني اروحلة المكتب ورحت وكلمني انه مفيش حد عندة في البيت وفرصة نقعد لوحدنا انا فرحت جدا وخلصنا شغل ورحنا عندة البيت وتمتعنا بكل الوان الجنس وإستغلينا كل دقيقة لحد الساعة 12 باليل وصلني للبيت وفضلنا كل يوم بعد الدوام نقضيها نيك عندة في البيت .
وبعد كم يوم انا اصريت يصالح حنان مراتة واتصلت بيها وبكلمها بخصوص المشكلة وتصلت برانيا (اخت حسام من الاب والام واختي من الاب طبعا) وتفقنا نحل المشكلة و نصالحهم مع بعض وتكلمنا عدت مرات لحد ما اتوصلنا لحل (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) ورحت انا ورنيا وحسام عند حنان وحلينا المشكله واجبرتة يعتذر منها ورجعها البيت .
وكنت مرتاحة جدا انهم اتصلحو وقولت لحنان لو زعلك تاني كلميني ، وكانت مرتاحة جدا من الي انا عملتة وعلاقتي بيها زادت هيا ورانيا وكنا بنتواصل كل يوم وروح عندهم البت ونتمع انا وحنا ورانيا واقعد معاهم اغلب الايام ،وكمان بمنسبة فرح رانيا الي موعدة بعد ايام ، وكان حسام مبسوط جدا وبتدا يعمل معايا حركات فيبيتة وزوجتة حنان موجودة بس مش قدمها طبعا زي مثلا انة يمسك في كسي ويحضني ويبعبصني وسعات كان بينكني عندة في البيت لما نكون لوحدنا .
وجا يوم فرح رانيا

انا كنت اتجهزت للحفلة با حلي لبس،
ورحت وانا زي الاميرة ، وكن فرح كبير والمعازيم كتير جدا وانا قاعدة علي طاولة انا وحنان والفرح كان حلو جدا والسهرة قربة تخلص والاغاني والرقص شغال فجأة دخل ضيف كبير والكل بيرحب بية وعرفت انة هشام باشا وبعد ما سلم علي العرسان ونازل يمشي للمكان الي هيقعد بية وعنية عليا والكل بيترجاه يقعد معاهم علي نفس الطاوله لاكن سابهم وجاء لحد عندي وقال انا حقعد هنا وقعد معايا ونا وقفت ورحبت بية انا وحنان وقعدنا وبنتكلم علي جمال العروسين وقال انا كنت فاكرك انتي العروسة انتي بجد جميلة جدا !!
انا : وكلي خجل مرسي هشام بية كلك زوء .
وحنان كانت استاذنت وسبتني لوحدي، وكنت خجلانة جدا والناس بتبص علينا وهو بيتكلم ونا مش عارفة اقول اية ، وطلبت منة سيجارة ودخنت يمكن يروح القلق وعنية مش بتفارق عنيا وصدري ، وفضلنا نتكلم في حجات كتير وكان متواضع واخلاقة عالية ولطيف جدا ، بس عنية طويلة ومش عجباني نضراتة لجسمي ، وستمتعت بالكلام معاة لحد السهرة ما خلصت واستاذنتة ومشيت .
وكنت بحس ان في حاجة حتحصل من تعاملة معايا بالشكل دة .
وبعد الفرح بيوم حصل الي كنت خايفة منه ، ونا كنت مستنية حسام بعد الشغل لاحظت حسام جاي ومكانش طبيعي وفي ملامحة حزن شديد وانا بسالة في اية ؟
قالي ان هشام طلب ايدي منه وكانت صدمة ليا بجد!!!
انا : ونت قلت له اية؟؟؟
قال انا كنت مرتبك ومش قادر استوعب وحولت اكون طبيعي وقولت له انا ليا الشرف ومستحيل نلاقي احسن منك بس انت عارف لازم ناخد رأي سلمي وقال مفيش مشكله و مستني مني رد .
انا : ( بزعل شديد ) يعني ايه يا حسام؟
حسام : انا مش عارف بجد انا هتجنن مكنتش متوقع انة ممكن يتجوز تاني ومكنتش اتوقع منة حاجة زي دي!!!
وانا كنت هتجنن ومش عارفه اعمل اية وقعدنا نفكر هنعمل اية في المصيبة دية!!
انا : اكيد انا لو رفضت حتخسر هشام لانة ملكش اي عذر وهو عارف اني مش مرتبطة بحد
حسام : فعلا وحيفتكر انة نقص في حقة وكمان انا متاكد انة مغرم بيكي جدا وحفلت عيد ميلادك و الهدية الغالية كانت مقدمة .
انا : انا كنت حاسة انة في حاجة غريبة في معاملتة وكلمتك ، انا عندي فكرة احنا نقول اني عندي عقدة من الزواج بعد الي حصلي ورافضة اتجوز حد !!! ؟
حسام : بس تفتكري حيكون مقنع ؟
انا : مش عارفة انا مش حقدر اعيش مع حد غيرك ( وكلي حاسرة وحزن ونكسار) وبتدت دموعي تنزل وحسام بيضمني في حضنةو بيقلي متزعليش نفسك عشان خطري يا حبيبتي مفيش حد بالعالم حيخدك مني ، خلينا نروح نفكر في عذر يكون مقنع واكيد هنلاقي ونتقابل بكرة.
وصلني البيت وهو روح بيته ودخلت غرفتي ومش عارفه اكلم حد وحاولت اهدا عشان اقعد افكر كويس ، طول اليل تفكير من غير نوم ولا اكل ، وتاني يوم اتقابلنا وكنا بحال يرثى لها
انا : وصلت لحل ؟
حسام : انا مستعد اخسر العالم عشانك ، طز في هشام وفي الشغل وفي كل حاجة صدقيني انا مش حستغنا عنك ابدا .
انا : انا عارفه يا حبيبي ومتاكدة من ده بس هو او غيرة حيقول لية ترفض ؟ اي بنت مستحيل ترفض عريس زي ده ومعندوش اي عيب الا اذا كان في سبب مقنع ؟
واعتقد مفيش عندنا سبب يقنع .
احنا معندناش غير حلين الاول اني ارفض ودة حيخرب بيتك ومستقبلك ، والتاني اني اوافق ونحكم علي نفسنا بالعذاب .!!!
وكل حل اسواء من التاني بس في النهايه حنختار واحد من الحلين وبعد ما فكرت كويس وصلت لقرار صعب
حسام : ( بنظرات قاسية ) الي هو اية؟؟؟
انا : ( بإنكسار وحزن شديدين ) عشان انا بحبك اكتر من نفسي انا قررت اوافق واتجوز هشام بس عمري محستغنا عنك ابدا وممكن تكون مجرد نزوة عند هشام وهرجع لك وممكن القدر مخبي حاجة تمنع الجواز وتكون خسرت صاحبك صدقني هو دا الحل الانسب .
حسام : (بحسرة شديدة ) انتي قررتي خلاص ؟ وعاوزة تضحي عشاني ؟
انا : نعم قررت ودة اخر قرار ولازم تفهم كلنا هنضحي مش انا بس
حسام : مفيش حل تاني ؟
انا : لا مفيش يا حبيبي ، وقتنعنا بالحل د وخدني في حضنة ونحن نبكي من هاذ القرار الذي لم يدع لنا مجال .
وراح وتكلم مع هشام وقال الف مبروك و قالة ابقي اتفق مع سلمي علي بقية التفاصيل والتقينا انا وهشام وكنت بتعامل معاة عادي ومش مبينة حزني وقالي طلباتك اية يا اميرة قولت انا معنديش اي طلبات
هشام : يعني اية؟
انا : بجد مليش اي مطالب مادية انا عندي طلب واحد بس عاوزاك تعاملني باحترام وبس ،انا عمري ما فكرت اتجوز علي حد متجوز انا مش عوزاك تحبني اكتر منها او تظلمها ولا هيا اكتر مني ومش عاوزة في يوم تقهرني لاني مش مستعدة ارجع للحاله والمرض الي كنت بيها .
هشام : اوعدك اني مش ممكن ازعلك ابدا ولا اسمح لحد يزعلك واحطك بعنيا ، وانا زاد حبي ليكي واحترامي اكتر انك مش مادية وانك فريدة من نوعك ولاني بحبك صدقيني انا هخليكي اسعد انسانة بالدنيا .
وتفقنا وحددنا موعد الخطوبة والفرح وتفقنا علي كل شئ .
وتمت الخطوبة وكانت حفلة كبيرة جدا وحضرها اهل هشام وتعرفت عليهم بس كانت نهي اخت هشام واخوة امير الاصغر هم الي كنت بحس انهم فرحانين وحبوني بجد ، وحضر اهلي كلهم واخواني جميعا وكانو فرحانين وبيهنوني وكان في الي بيحسدوني ، مع اني مش بهتم بالمضاهر والماديات بس هشام كان كريم جدا وكان جايب شبكة جميلة جدا وغالية جدا وكمان جابلي هدية الخطوبة عربية جديدة ، وحسب ما كلمتني نهى اخت هشام ان قرايبهم بيحسدوة علي الاميرة الي اتجوزها والستات متغاضه مني وخايفة ييجي الدور عليها ، الهم انا باختصار كنت زي الجوهرة بتلمع بجمالها الي بياخذ العقل ، والكل كانت نضراتهم كلها اعجاب وكانت حافلة جميلة جدا.
ولاحظت علي (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) حسام انه من برة فرحان ومن جوة العكس وكانت نضراتة مش بتفارقني ونا ببص علية طول الوقت ولم سلم علينا وباركلي باسني بخدي وحضني وقالي الف مبروك يا اميرة وقال علي فكرة انتي حلوة اووي ونا سعيد جدا عشانك وبتمنالك السعادة طول العمر ،كان كلام جميل جدا وقاسي جدا بنفس الوقت .
وستمرت الحفلة والرقص وبعد انتهاء الحفلة هشام قرر الفرح بعدها باسبوع .
وبعد انتهاء السهرة وعندما اوصلوني الي البيت وذهب الجميع طلبت من حسام ان ينتضر وبعد ان دخلت امي تنام، وانا ما زلت بكامل زينتي وبفستان خطوبتي كنت مشتاقة جدا له، واعلم ما يحس به حسام بداخلة من الم فقررت ان اجعله يستمتع بي هاذة اليلة، وعندما بداء يتحدث عن ما اريد لكي يذهب طلبت منه ان لا يتحدث ابدا وان ينفذ ما اقولة ، وادخلته الي غرفتي واغلقت الباب ووقفت امامة وانا ما زلت بكامل زينتي واحتضنة واقبلة بلطف وهو سارح البال بما يراة من جمال وانا افك زراير قميصة والمس صدرة ومازلت اقبله وامتص شفايفة وعيوننا بعيون بعض لنبداء نيك صامتا ، وانزلت يدي الا اسفل واتحسس زبة وامسك بة من خلف البنطلون وكان منتصب بكل قوة ، ثم ادخلت يدي كي المسة واحسة بيدي واعتصرة بقوة واخرجه الي الخارج وكان احمر بارزا جدا ،ثم تركت شفتاة وانزل بهدوء وانا امسح علي صدرة واتمايل وعيني لا تفارق عيناه واجلس واضع وجهي امام زبة وامسك زبه بياي الاثنتان واعصرة بهما قليلا ثم اضع راسة علي شفاتاي الورديتان واحركة بهدوء علي شفتاي وما زلت انضر في عينية بصخب عارم ، وهو واقف بثبات دون حراك ثم بدات احرك لساني بفتحت زبة الصغيرة لبعض الوقت ثم ادخلت رأس زبة فقط في فمي واخذت ارضعة ويدي تمسكة بقوة وادخلتة بفمي وامتصة بشغف وكانت سوائلة تملاء فمي وتنساب علي دقني لقد تسمر في مكانة بلا حراك طوال الوقت، وانا امتص زبه بدأت افك بنطالة وانزلة وامص بقوة والعق بيضانة من اسفل الي اعلي زبه ، ثم وقفت ورفعت فستاني وازلت ملابسي الداخلية ثم جلست علي طرف السرير مباعدتا بين ارجلي وسحبته (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) من زبة واجلسته امامي علي ركبتية وادخلت زبه في كسي وما ان دخل بداء يدخل ويخرج بدون توقف ويداة تثبت صري وزبة يدك كسي بلا رحمة وانا ا امة وفمي مفتوحا وما زالت اثار سوائلة ترتسم علي مكياجي ، وناكني حتي افرغنا شهوتنا الاولي ثم اخذ ينيكني بكل الاوضاع وافرغنا اربع مرات تلك اليله حتي الصباح ونمت وانا بحضنة حتي المساء ، لقد كانت ليلة جميلة لم اذق مثلها في حياتي فهي كانت اخر ليلة لنا .
وبعد ان صحينا وقبل خروجنا اخذنا نتحدث كثيرا واتفقنا ان نتقبل هاذا الوضع وننسا علاقتنا ، ونبداء حياة جديدة كاخوين لا عشيقين .
وقال صدقيني احنا كان لازم نعمل كدة حرام اربطك معايا ،انتي لازم تتجوزي وتعيشي حياتك زي الخلق وربنا بيحبك وبعتلك انسان يقدرك ويعيشك اميرة ويسعدك وانا بكون سعيد جدا لما اشوفك سعيدة لو بتحبيني بجد عيشي حياتك ومتضيعيش الفرصة .
ولم اصدق ان تنتهي بنا الاحدث علي هذا الوضع .

................................... .........................

الجزء الرابع
...................................

كنا قد وصلنا في الجزء السابق عند طلب هشام يدي من حبيبي واخي حسام ولم يكن لدينا خيار ، وتمت الخطوبة وكانت ليلة خطوبتي هيا اخر ليلة قضيتها مع حسام .

وجاء يوم الفرح وتزوجنا وكانت اول ليله لي مع هشام زوجي ليله عادية كاي عريسين وكانت الفرحة والسعادة الحقيقية اجدها عند هشام اما انا فكنت احاول ان لا اضهر حزني . وعندما اصبحنا لوحدنا في الفلة الجديدة الذي اشتراها كهدية زواجنا لي وكتبها بإسمي ، فقد كانت صغيرة وجميلة جدا ، ونحن لوحدنا وقد ضهر علينا التعب ونحتاج ان نرتاح فما زال لدينا ليلة ساخنة تنتضرنا ، وانا احاول ان اخلع فستان عرسي ، طلبت منة ان يساعدني وقام هشام بمساعدتي وخلعت ثوب الفرح وجلسنا نرتاح قليلا ، ودخلت واغتسلت ولبست شئ يليق بليلة عروس يظهر مفاتن جسمي الجامح وبياضة الناصع واتحسس جسدي وانظر الية بالمرأه واقول سوف اسلمك اليلة لهاذا الانسان فاتمني ان يقدرك جيدا ، ودخلت علية وهو ينتضرني بفارغ الصبر ليضهر لحم جسمي امامة يتمتع به ويقول انا مش مصدق عنيا انتي فعلا ملكة جمال العالم ، اخيرا يا حبيبتي اتحقق الي كنت بحلم بية واخذ يعبر بكلمات الغزل والحب وامسكني من يدي واخذ يقبل يدي ثم احتضن خصري وشدني الية واخذ يقبلني ثم جلس علي حافة السرير واجلسني علي قدمية واخذ يقبلني بفمي ويدهة تحرك خصلات شعري وتمسح علي خدي ويتامل في جسمي ووجهي مبدايا سعادته بما يراة ثم انامني علي الفراش ، وبينما هو واقف امامي وانا مستلقية رأيت جسما عريضا جميلا رياضيا تزينة مفتون العضلات ، وزب واقف منتصبا وكبيرا بعض الشئ ، وبالرغم من اني طويلة ورشيقة ولاكن انا لا شئ بجانب جسمة الضخم ، وانا انضر لذالك الزب كيف سوف يدخل في كسي ، فتحركت رغباتي العينة تهز مشاعري فانا لا استطيع ان اتحكم برغبات شهوتي الجامحة .
ونام بجانبي وبداء بيحتضنني ويداعبني ويقبلني وانا لا اتحرك ولا اتكلم ومازلت خائفة من زبة الكبير ، وباعد بين ارجلي ووضع زبة بالقرب من كسي وفمة يمتص رقبتي نزولا الي اثدائي و حلماتي وبدء رأس زبة يقتحم ابواب كسي متحركا بين شفرات كسي فاصدرت اهة واشتد جسمي ، وقلت له بالراحة عشان خطري اصلة كبير اوي فقال متخفيش يا حبيبتي مش هخليكي تحسي بحاجة ، وتذوقت بعض من زبة فاعجبني ، لم يستطع كسي المقاومة حتي لو كنت انا بلا حراك فكسي لا يستطيع ان يصبر فبدات انقباضات كسي ترتفع وتنتفخ تطلب من هاذا الزب الدخول وان يفعل ما يشاء وانا مغمظة (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))العينين ، وقام بالدخول بهدوء حتا اصبح نصة بالداخل واحسست انه كبيرا جدا يكاد كسي ينفجر ولاكنة اعجبني وعرفت انه سوف يمتع كسي بهاذا الزب اضخم وخرجت شهقة من فمي تعلن عن سعادتة بإختراق كسي واخذ يخرج بنفس الطريقة ثم يدخل حتي النصف فقط ويخرج بمساعدة سوائل كسي ، فتحركت شهواتي وهو ينيكني ثم زاد من سرعتة فزادت اناتي وصرت اتشنج لا اراديا فشهوتي اكبر من ما كنت اتوقع ثم اخذ ينيكني يقوة وانا احاول ان امسك باعصابي كي لا يراني وانا في حالت هيجاني العارمة وهو يمتص شفايفي وبدون شعور قمت بعضها وشفطها وصرت اتحرك من تحتة كال ثعبان وكنت قد وصلت لذروتي بسبب كتماني وانتفضت قبله وبدأت اقذف بقوة وبادر هو الاخر بالقذف داخل كسي .
وكانت تلك اول ليله ينيكني فيها هشام بنصف زبة فقط ، فاحسست انني مفشوخة ومش عارفة امشي كويس فعلا فقد فشخني وفشخ كسي بزبك الكبير .
بعد تلك النيكة اغتسلنا وذهبنا للفراش وقولت انني متعبة وسوف انام ، وهو يحتضنني وانا ادعي النوم وافكر كيف اني في احضان انسان غير حسام واحاول ان انام ولم استطع فأفكاري المتناقضة تذهب هنا وهناك ورغباتي الملعونة ما زالت متعطشة فتمنيت ان ينيكني مرة اخري ولا استطيع ططلب ذالك ، وبسبب الارهاق والتعب غلبني النوم ون دون شعور حتتتتي اليوم الثاني .
وفي اليوم الثانني كنا قد خططنا لقضاء شهر العسل في احد المنتجعات السياحية ، وحهزنا انفسنا وسافرنا .
وفي اول يوم ونحن في شالية خاص عالبحر وكان الجو جميلا وارتحنا قليلا وما زلت اتوجع قليلا بعد ما فشخ كسي ونحن لوحدنا في الشالية وانا جالسة علي رجلية وحسيت زبة بقوة واقف تحتي وبنتكلم وقلت حرام عليك مش عارفة امشي من امبارح مع انة مدخلش غير نص بس ولو دخل كلة كان هيموتني فضحك وقال لا دخل كلة في النهاية
انا : بتتكلم بجد ؟؟!!!
هشام : ايوة بجد يا حبيبتي في البداية كان نصه بس بعدين دخلت اكتر شوية وحسيت كسك اتوسع ومهئ نفسة ودخلتة كله وونتي كنتي مغمضة عنيكي ومستمتعه .
انا : اخ منك يا مفتري انت والبية بتاعك ونا مش حاسة بحاجة وضحكنا ، وفرحت اوي انه كسي قدر يتحمل كل زبة واتعود علية وقلت بدلع
انا : اوعي تقول انك عاوز تكررها اليلة ؟
هشام : اكيد يا حياتي انا هموت لو انا منكتش كسك اليلة وكل ليله وكمان عشان كسك يتعود علية وبعدين خلاص مش هتحسي بحاجة
انا : ربنا يستر
هشام : متخفيش يا حياتي صدقيني مش هتحسي بحاجة بعد اليله
وبدا يدخل زبة بهدوء لحد النص ونا علي اعصابي لمدة بسيطه وبعدين شفت وهو بيزيد شوية وكنت بحس كسي مفتوح علي الاخر حيدخل كله ازاي وشوية وبقي كلة جوه كسي ولقيتة مبتسم وبيقلي مش قولتلك ؟! انا ارتحت شوية مع اني حاسة كسي حينفجر وحاسة بزبة وصل نص بطني واصبح بينيك بسرعه وكنت بحس بمتعة ولذة ممزوجة ببعض الالم بس المتعه والحلاوة بتضيع الالم وفضل ينيكني لحد ما جاتنا رعشتنا .
وكان بينكني مرتين ثلاتة باليوم لحد ما كسي اتوسع واتعود علية ومعدش في اي الم .
وبتديت احس بمتعة النيك مع ذالك الفحل ، واستمتع بزبة الكبير وسعيدة جدا لانة هيشبع كسي وحيمتعني .

وهاكذا كنت قد بدأت حياه جديدة لا اعرف ما نهايتها فكنا نمارس الجنس في كل يوم وكل وقت يريد ولا ارفض له طلب وفي نفس الوقت اقوم بإشباع رغبات شهواتي الجامحة ، وكنت اتصل بحسام بعض الاحيان واطمان علية واحاول ان اواسية واواسي نفسي فانا افتقدة بشدة .
واخذنا نعيش انا وهشام اياام جميلة وكان قد سالني انه ملاحض ان تصرفاتي معه غريبة وفي بعض الاحيان لا ابدو سعيدة وانني لا ابادله بعض المشاعر معا اني كنت احاول ان ابدو سعيدة وابادله الاحاسيس قدر الامكان ،فقلت له اعذرني فانا محتاجة لبعض الوقت كي اتاقلم وقال المهم عندي ان تكوني سعيدة ، ومرت الايام واصبحت اقوم ببعض الحركات كي اروي شبقي اجعلة سعيدا واريحة بان افعل كل شي يحبة واصبحت امارس الجنس معه بكل حرية وبدأت اضهر فنوني وابداعاتي الجنسية وجعلتة يتمتع بجسدي الذي طالما عشقة وتمناة وقد اثر ذالك تاثيرا قويا وزاد من حب وعشق هشام لي .
وقد اصبح النيك له مذاق ونكهات كبير جدا في كل يوم نقضية معا ، فمثلا في احد الايام كان قد ناكني في الصباح مرة واحدة وفي المساء مرتان وضن اني قد انتهيت واتركة ولم يتوقع اني سوف اجعلة ينيكني اكثر فقمت وهو جالس علي الانترية وكنت البس بلوزة تضهر كل صدري ونصف ابزازي المنتفخة بدون سنتيانة وتغطي حتي اسفل بطني فقط وكسي وطيزي عاريا حتي قدمي وانا امشي باتجاههة وهو ينظر ولحمي يهتز بخطوات بطئة وهو يدخن السيجار ويشرب القهوة فجلست علي لحم اردافه واخذت السجارة من يدة بخفة واخذت نفسا كبيرا ونخت الدخان في وجهه وهو بلا حراك ونفخت مرة اخري وبستة بشفتاه ويدي تمسح عضلات صدرة وتفركها واطفأت السيجار واخذت منة كوب القهوة ووضعتة جانبا ويدي علي صدرة ويدي الاخري تاخذ يدة وتضعها علي كسي وتحركها وهو ينضر الي باستغراب ولساني تتحرك وتلعق شفتاي ما جعلة يذوب كالثلج ويب فرك كسي بقوة وينقض علي لساني يمصها ويشدني الا صدرة وكسي يفرز عسلا يلمسة باصابعه فقام ورفعني بخفه واجلسني علي ركبتاي علي الكنبة وطيزي وكسي امامة وادخل زبة في كسي واخذ ينيكني بقوة وانا اصيح كالبوة ويداه الكبيرتان تفرك لحم طيزي بقوة وتحرها وويدي احيانا تفرك حلماتي وابزازي واحيانا تنزل الي كسي وتتحسس زبة الضخم وهو يدخل ويخرك وضل ينيكني لفترة طويلة وقد اصبحت في هيجان وذوبان تام وصوتي كان شاحبا حتي تعبت جدا فانامني علي ضهري وضل ينيكني وانا اشهق واصيح والتقلب واقول بحبك وبحب نيكك نكني اكتر متسيبنيش خالص عاوزاك تنكني للصبح كسي تعبااان اوي (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) وهو يرد انا مش حسيبك انا هنيكك للصبح ونا اقول ايوة بقوة زبك بيجنن حبيبي زبك وصار ينيك بقوة وجسمي يهتز بقوة بسبب ضرباتة وانا مخدرة من المتعة وضل كثيرا علي هاذا الحال حتي صحت بصوت عالي نكني بقوة يا حبيبي اقوووووي وتشنج جسمي وانفجر كسي وافرغ بشكل كبير وكذالك زبة قد املاء كسي وما ان اخرج زبه فخرج سيلا كبيرا ونام علي الارض من التعب وانا علي الكنبة لبعض الوقت وما زالت سوائل تلطخ جسمي وما ان فتحت ارجلي حتي بداء يسكب المزيد فقام بسرعة واخذ يشرب ويلعق وانا انضر باستغراب واثارني ذالك فزدت اضغط كي يخرج المزيد حتي انتهي وهو يلعق ويشرب ثم اخذ ينضف العسل الموجود علي جسمي ، ثم وقف امامي وزبة امام وجهي امسكته وقمت امصة حتي انتصب مرة اخري ووقفت امامة ويداي معلقة علي رقبتة وزبة يضغط بطني وقلت له انا لسة تعبانه اوي نكني تاني يا حبيبي وقال انتي تامري يا حياتي ورفعني من وسطي بخفة ولف ارجلي علي خصرة وادخل زبه في كسي ويداة ترفعني من طيزي صعودا ونزولا واخذ ينيكني علي هاذا الوضع ولم يتعب ابدا لمدة طويله وانا كنت لا استطيع الحراك فجسمي شبة ميت ولا يصدر مني سوي صوت انين الاحساس بالمتعة الحقيقية بعد نيك خمس مرات ولا يعرف هاذا الصوت سوي البعض فهم من تذوق تلك اللذة حتا اتتني رعشتي الخامسة وهو كذالك لم ينزلني حتي افرغ داخلي واخذني ووضعني بهدوء علي السرير وانا شبه مغما علي وغطاني .
فهاذة اول مرة انتاك بهاذا الشكل طول حياتي وقد كان متعبا جدا ومع ذالك فقد اعجبني وصرت احبة جدا واتمناة دائما .
وقد اصبحنا نكررها في معضم الايام.
وكنا نمارس كل يوم وباشكال مختلفه وبوضعيات مختلفة ، وقد عرفت ما يحبة ويريحة وصرت اقوم بدوري بامتياز وستطعت ان اجعلة كالخاتم في اصبعي ولا يرفض لي طلب ولا يستطيع ان يعيش بدوني .
وبعد انتهاء شهر عسلنا وعدنا الي منزلنا حضر حضر حسام لمنزلنا يسلم علينا وكنت انضر اليةة بكل شوق اعلم انة حزين جدا ويحاول ان يبدو طبيعيا ،انا ااااععرفة جيدا.
ثم ذهبت الي امي و طلبت من حسام ان يوصلني وهاذا اول لقاء لنا من بعد زواجنا وكان لقأنا اخويا وكنت اتمني ان ارتمي في حضنة وان امارس معة كل ما كنا نمارسة من الجنس ولاكنة كان يتهرب ويجعل حدود بيننا . مع انني كنت اشتاق الية كل يوم.
ومرت الايام وقد قررت ان اتاقلم واتعايش مع الوضع كما يريد حسام.
حيث كان هشام يقضي معضم الاوقت معي فقد جعلني كالاميرة فقد كنت البس افخم وارقي الملابس وكان يلبي كل طلباتي ويحضر كل انواع الهدايا ، والكثير من المفاجأت والرحلات .
ولاكن هاذا كلة لم يساوي سعادتي وانا معا حسام ولا يقارن بعشقي وحبي له.
مع تلك الاحداث فانا لا استطيع ان استغني عن الحياة الجنسية ، فقد اصبحت لقاتنا الجن!سية اكثر فضاعة وتحررا ، فقد اكتشفت ان الجنس بحر كبير وكل يوم تضهر اكتشافات اخري وتشويقا اكثر ولا يدرك هاذة الاكتشافات الا البعض ، ولاحظت في تلك الفترة القصيرة ان هشام كان لديه رغبات غريبة فكان يحب ان يشرب عسل كسي وان يقبل قدمي كثيرا ويمص اصابع رجلي وان يلعق طيزي وشرجي اكثر من كسي وكان يثيرة تلك الاشياء بكثرة ، وكانت تثيرني انا ايضا، الان اصبحت اتحكم برغباتة واملك كل ما يحبة واجلعلة يفعل ما اشاء ووقت ما اشاء ، وبفترة قصيرة فقد اصبحنا نجمان في عالم الجنس فذات يوم كنا في ليلة جنسية وبدأت استعرض امامة بجسمي تلك الملابس المثيرة السكسية الماجنة التي ترتديها نجمات هوليود وانا اسرح في كل المنزل بهاذا البس الذي كان يجذب هشام بشدة والذي كان يلاحقني محاولا الامساك بي وانا اقوم ببعض امور المنزل ولم يستطع تثبيتي فكنت اهرب منة بخفة ودلال وعندما يتوقف كنت اتعمد اثارته بالانحناء جاعلة مؤخرتي المستديرة البارزه والمثيرة امام عيناة التي لا تستطيع مقاومتها فينهض مسرعا ولا كن قد هربت وهاكذا اضل افعل هاذا حتي اجعلة يلهث تحت رحمتي وابداء بجعلة يتناول شئ من جسمي ويمسك قدمي وانا واقفة وهو جالس علي الارض واخذ يقبلها وينتقل الي ساقاي ثم اردافي ، فارفع له رجلي اليسري لكي افسح مجالا لراسة لكي يصل بلسانة الي كسي ويبدا بتقبيلة ولعقه وانا امسح علي راسة وعلي وجهي ابتسامة الرضى والاستمتاع وهو يلعق وينضر الي ابتسامتي الفاجرة وينتقل الي شرجي يقبلة ويلعقة ولاكن هاذة المرة الاولي التي احس باثرة بهاذا الشكل وهو يلعق شرجي فصرت اتحرك واتاوه وكانت شرجي قد ارتخت ما جعل لسانة يدخل واحسة في داخل طيزي يتحرك لقد كان شعورا مختلفا مثيرا جدا ، ثم نام علي ضهرة وطلب مني ان اجلس بطيزي هلي وجهه فجلست واضع فتحت طيزي علي وجهه فيقوم بالحس المثير ويباعد بيديه فلقتى طيزي فيدخل لسانه في فتحت طيزي بسهولة ويحركة مجددا ويجعلني اشعر بحكة شديدة في فتحت طيزي فابدء بتحريك طيزي علي لسانة ووجهة وكلما زدت تحريكي زادت حكتي حتي اتتني رعشتي دون ان يلمس كسي وهاذة اول مرة تاتيني رعشتي دون ان يلمس كسي شئ وتطايرت مياة كسي علي وجهه وصدرة ، ورتميت بصدري علي بطنة فرتفعت موخرتي ورأسة تحت كسي وما زال كسي ينزل قطراته الاخيرة المتساقطة علي فمة المفتوح يستقبلها ولا يريد ان تضيع هباء ، لقد كان مرتاح جدا لهاذا النوع من الجنس ، لاكنة مازال ممسك بزبة يداعبة ولم ينتهي بعد فستلقيت علي ضهري كي ارتاح قليلا وهو يضع راسة علي اردافي امام كسي يقبلة ولم ينيك كسي ، فاشرت له باصبعي ان يصعد كي ينيك كسي فقلت له لم يشبع بعد فبتسم وقال انتي احلا والذ امرأة بالدنيا انا بعشقك وقام ورفع ارجلي وثناها علي صدري واصبح كسي مرتفعا ومهيئا له وادخل زبة في كسي وبداء ينيكني وانا اتلذذ واتأوه بشدة وافرك اثدائي بيدي من كثرت الهيجان ، وستمر ينيكني حتي اتته رعشاتة وان اتيت رعشتي الثانية ثم اسلقينا لنرتاح .
ونحن مستلقيان قال من زمان ونا بتمني واحدة زيك كدة كلها انوثة واثارة وسكسية بتعشق النيك انا عمري محسيت بمتعة في النيك غير معاكي انتي كنتي فين من زمان !!!
انا : انت مبالغ جدا
هشام : بجد انا اول ما شفتك في المطعم قولت هيا دي الي انا بدور عليها من زمان من شكل جسمك وجمالك وعنيكي الي سحرتني .
انا : يعني انت عمرك ما ارتحت مع مراتك الاولي ؟
هشام: انا عمري مذقت معاها ولو جزء بصيط من الي عندك بجد انا مش قادر اوصفلك قد اية انا سعيد جدا
انا : يارب ديما .
واصبحت علاقتنا جيدة جدا واصبحت استمتع برغبات هشام الغريبة والتي تضهر كل يوم بشكل جديد ففي احد الايام كنت اجلس علي الكنبة واضع رجلا علي رجل وتضهر ساقاي واردافي البيضاء واضفر قدمي يكسوها الون الاحمر بشكل يذهل العقل، وعند دخوله وقدماي ممتدتان واحدة فوق الاخري جلس علي الارض وامسك برجلي ورفعها واخذ يقبل اصابع اقدامي وباطن قدمي ويلعقها ويضعها علي وجهه بش اثارني وضل يقلب ويلعق قدمي من كل جانب لمدة طويلة وانا مستمتعه واخذت افرك كسي المشتعل بيدي امامة فاخذ يدخل اصابع قدمي كلها بفمة ويمتصها بشكل يهيج الحديد فنتفض كسي وافرغت شهوتي وكنا قد تعودنل اغلب الايام علي هاذا الحال ان افرغ المرة الاولي بمداعباتة واثارتي والمرة الثانية بزبة .
ولاحضت في احد الايام وانا نامة بجانبة ان اصبعة تدخل فتحت شرجي وتتحرك فصحوت من نومي فتفاجات بما يفعلة وادركت انة يعشق نيك الطيز ولم اتحرك فقد افاقتني حكت شرجي وبدات استمتع واتلذذ وافكر هل اسمح له ان ينيك طيزي لو طلب ؟ لما لا فانا احب ان اجرب فانا قد اصبحت امرأة سكسية من الدرجة الاولي، وهو يخترق طيزي باصابعه ويعتقد اني نائمة فستدرت الية ونضرت في عينية فاصيب بالذعر وتوقفت اصبعه ، وقلت له بتعمل اية ؟ ؟ فلم يستطع ان يتكلم وسحب اصبعه !! واحمر وجهة وبان علية الخجل
فانقذتة من هاذا الحرج وقلت لة بتحب تنيكة ؟؟؟!!!
فنضر الي باستغراب شديد مصدوما بما سمعه وكانة لم يكن مصدقا ولم يرد !!! ،فقلت لة عادي انا مستعدة اعمل اي حاجة عشانك المهم تكون مبسوط يا حبيبي
فقلتها بجرأة للمرة الثانية بتحب تنيكة ؟؟؟؟
فاجاب بسرعة نعم يا روحي انا نفسي اجرب ،وبعد ذالك طلب مني الجلوس علي ركبي وبدء يصب علي يدة وعلي فتحت طيزي مرطبا لزجا واخذ يدخل اصابعة لبعض الوقت ثم بداء يدخل رأس زبة وقلت له بالراحة عليا تدخل النص بس فاجاب حاضر متخفيش يا حياتي زي ما اتعود كسك علية هيتعود طيزك علية وبداء يدخل المزيد والمزيد وانا اتالم قليلا واخذ يدخلة الي النص ويخرجة وبدات عضلاتي بالارتخاء وستمر بعض الوقت ينيكني بطيزي وكانت اول مرة بحياتي حتي انتها وافرغ داخل طيزي ، وقد احسيت ببعض المتعة فقط بسبب الخوف والقلق ، وقد كانت المرة الاولي في حياتي وكان من نصيب هشام فتحة ، وبعد ان ارتحت قليلا قلت لة الان دور كسي وقام وناكني في كسي حتي افرغت شهوتي ، وفي اليوم الثاني ناكني في طيزي وادخل زبة كاملا ثم ناكني في كسي مرتان ، اما اليوم الثالث فقد ناكني في طيزي بسهولة وستمتعت بهاذا النيك الجديد.
وكان هشام يبيت عندي اسبوع وعند زوجتة الاولا اسبوع ولم يكن عندي اي مانع فقد كان في الاسبوع الذي يبيت فية عن زوجتة الاولي ياتي الي في بعض الايام بالنهار كي يستمتع معي وينيكني قبل ان يذهب اليها ، وكان ذالك من باب العدل .
وبالرغم من ان هشام كان ينيكني باستمرار الا انني لا اشبع فقد اصبحت مدمنة ومتعطشة اكثر .
وهكذا كانت الايام تمشي سريعا وفي كل يوم افكر واشتاق لحبيبي حسام وبدات افكر لماذا لا يكون لي رجلان وحبيبان لاني بالفعل قد احببت هشام فقد كان لطيفا وحنونا ولاكن حسام كيف سيتقبل ذالك، ولاكن معا مرور الايام كل الامور تتبدل، في يوم من الايام كنت اسال هشام عن احوال اخي حسام فقال انة بخير وانة دائما يطلب منة (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) الحضور للبيت ولاكنهو لا يريد فقلت له مش بيحب يكون ثقيل علي حد انا عارفاه وطلبت من هشام ان يدعوة هو وزوجتة للعشاء معنا ففعل وحضرووكنت ارى في عينية الشوق والغيرة ، فكان عشاء عائليا جميلا واتفقنا من خلالة تبادل الزيارات، وكذالك كنا نتبادل الزيارات مع اهل هشام واختة نهى فكنت بحبها جدا فكانت تاتي وتقعد معي كثيرا ، وفي احد الايام ذهبت للشركة وكان الجميع يبارك زواجي ويرحب بي فانا قد اصبحت زوجة صاحب الشركة وقابلت حسام وكنت اشعر بالسعادة حين اراه وجلست معة قليلا ثم ذهبت الي مكتب هشام وجلست معاة وقد فرح كثيرا لهاذة الزيارة، ثم انصرفت وكان الهدف من الزيارة كي ارى حسام .
وكنت خلال تلك الفترة اتعامل مع حسام تعاملا عاديا الا ان جأ هاذا اليوم الذي غير كل شئ ! !!!
كان هاذا اليوم من اجمل الايام لانة كان نقطة تحول في حياتي ،
وسوف تعرفون ذالك في الجزء الخامس قريبا جدا .




سلمى و أخوها حسام "عشق يتجاوز كل الأعراف" ... متسلسلة ..حتى الخامس 



الجزء الخامس 










الجزء الخامس متميز جدا وبتمني الكل يستمتع بية ويقول رأية بصراحة بتعليق
وبتمني من الي عجبتة القصة يطلب التثبيت من المشرف بتعليق
وبشكر كل الي شجعوني بتعليقاتهم الجميلة


(( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))

کناقد وصلنا في الجزء السابق

کان هاذا الیوم عادیا فی بدایته وکان هشام زوجی قد دعا اخی حسام علی العشاء ،وفی المساء کنت قد جهزت العشاء وانا انتضر بشوق للقاء حسام ،وقد حضر حسام مبكرا،وفتحت الباب واستقبلتة وانا ارتدي فستان احمر قصير لفوق الركب يلتصق بجسمي يبين تفاصيل جسمي ويضهر صدري و اثدائي المنتفخة والبارزة بشكل مثير وكانت تسريحت شعري تذهل العقل، وعلي وجهي ابتسامة تشرح الصدر،وكانت نضرات حسام كلها اعجاب،
ونحن فی انتضار هشام جلست مع حسام بعد ان رحبت بة ، وکانت مفاتن جسمی قد اذهلت حسام وكان ینضر الی تغیرات جسمی الجذابه فهو يعرف جسمي جيدا،وقد لاحض ان اثدائي قد كبرت ولون وتسريحت شعري قد تغيرت،وكان قد بدى علية الاثارة الارتباك، وجلسنا نتحدث لبعض الوقت وانا الي هاذة الحضة لم يكن في بالي اي شيئ ،
ثم اتصل هشام واعتذر وطلب من حسام ان يتعشى معي وانة لن يستطيع الحضور، ففرحت لسماعي الخبر لانی سوف اتعشا انا وحسام لوحدنا ،وشعرت ان شيئ سيحدث بيني وبين حسام في هاذة اليلة وفكرت في استغلال الفرصة هاذة اليلة ،وقال حسام انتي مش حتعشيني عشان هشام مجاش ولا اية ؟
قولت وانا اضحك انا اعشيك من عنيا وقمت ذاهبتا الي المطبخ وانا امشي واتمايل امامة ، واحضرت العشاء ،ثم قمنا للعشاء وقد كان سعيدا لهاذا العشاء الرومنسي ،وكان يخيم الصمت ونحن نتعشى و نتبادل نضرات الشوق،فكل واحدا منا يعلم ما نخفية من شوق وحب وكم يتمني كلا منا الاخر ،فانا كنت بصراحة هايجة جدا و اتمني ان اقوم واغتصبة وهو كذالك،ويبدو انهو ينتضر مني اشارة البدء ،ثم كسرنا الصمت واخذنا نتحدث ونتعشی وهو یحدق فی صدری البارز وفی عینای الساحرتان وانا ابتسم ،وبدأت استخدم سحری في اثارتة اكثر وانا احرك الملعقه فی فمی بشکل یذیب الجماد، وبحرکاتی الماجنة طيلة العشاء، وسرعان ما قد ضهر علیه شدة الهیجان وبعد انتهأنا من العشاء جلسنا نشرب الشای وانا اجلس بجانبه واقول له
انا : منور یا حسام
حسام : دا نورك یا قمر ،تسلم ایدك العشاء کان لذیذ جدا
انا : بالهنا یا حبیبی
ونحن نتبادل الکلام وکلنا شوق ولهفة وهیجان ووضعت یدی تلمس یده وفی نفس الوقت انضر فی عینیة واقول وحشتنی یا حبیبی ،فامسك بیدی ورفعها وقبلها وقال وانتی اکتر یا حیاتی ،ثم اقتربت وقبلته بشفتیه ورجعت قلیلا للوراء،وبلا شعور شدني الیة وقبلنی قبله طویله وانا مغمظة عینای واخذنا نلتهم شفاة بعض بشوق ولذه وادخلت لسانی فی فمة یمتصها بقوه ودخلنا في حالة غيبوبة لبعض الوقت، ثم قال انا مش قادر اعیش من غیرك انا بتعذب یا سلمی، ردیت علیه ونا ابتسم انا عارفة انا کمان یا حبیبی،قال انا بحبك !! رديت وقولت ونا بموت في حبك، قال سلمى انا بصراحة عايش في جحيم من غيرك انا ... حطيت صباعي علي فمة وقولت هووووس !!! انا حاسة بيك ياحبيبي وعملت قبلة علي شفايفة وقولت مش وقت كلام انا مشتقالك، قال ونا اكتر يا روحي .
ثم بدأنا نخلع ملابسنا ونحن نقبل بعض واستلقيت علي الكنبة علی ظهری وقال ابزازك كبرت وبقت تجنن (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) وبداء یلتهم اثدائي بشغف و یعتصرها بحنان ، ویمتص حلماتي، وانا انضر الیة ویدی تمسح علی رأسة مستمتعة بمنضرة وهو في هاذا الحال من الهيجان والاستمتاع باثدائي ، ثم رفعتة من رأسة وقبلتة بفممة،وانا مستلقية باعدت بین ارجلي وقام بادخال زبة فی کسی بهدوء فأحساسسي بلذتة وهو یدخل کامللا فی اعماق کسی لا توصف،وراح یخرجة ویدخلة وانا مستمتعة بهاذا الزب وهو ينيك كسي ،ثم قال وهو ينيك كسي ياااااة اخير حبيبتي سلمى رجعتلي انا مش مصدق عنيا خايف اكون بحلم !!
رديت علية وقولت
انا : لامتخفش ياعنيا انت بتيك اختك وحبيبتك حقيقي
حسام :: انا اسعد انسان بالعالم ان عندي اخت زيك .
انا : انا كمان اسعد انسانة لانك حبيبي وعشيقي .
وكنا نعيش اجمل لحظات الحب والاستمتاع ،ولاكن كنا في قلق شديد ان يحضر هشام في اي لحظة ، وكنت اتمنا ان لا یترك کسی وان یضل ینیکني حتی الصباح ،استمر يمتعني بنيكة الفريد والذيذ حتی اتتنا رعشتنا وقذف بداخل كسي وشعرة بكثافتة ودفئة ، واستلقینا ننضر لبعض وکنت ابتسم وکلی سعادة لاني استعدت اخي حسام عشیقی وحبیبی .
ثم قمنا واغتسلنا سریعا ولبسنا قبل ان یحضر هشام، وکان حسام یرید الخروج فطلبت منه ان ینتضر قلیلا واتصلت بهشام لکی اعرف متی سیعود لاكنة اعتذر وقال انه سوف ینام عند زوجتة الثانیه، فكانت اجمل مفاجئة بالنسبت لنا انا وحسام، وكنت حطیر من الفرحة وقولت لحسام انت ملکی لهاذه الیله ،ففرح کثیرا وقفزت الی حضنه واخذ یقبلنی وکانت لحضات سعیدة جدا لا تنسی .
واتصل حسام بزوجتة وقال انة لن یاتی بحجة ان لدیه عمل فی الشرکة ،
فکان لدینا الیل بطوله لکی یمتعنی حبیبی حسام ولکی نطفی جزء من نار الشوق والحرمان بدون خوف وقلق .
فبدات بخلع ملابسة حتي اصبح عاریا لا یرتدی سوی تشیرت صغیر ضیق یضهر زبة النتفخ والمنحني بشکل مثیر فسال لعابي فقترب منه ونضرت الية مبتسمة وازیح روبی الشفاف الابیض وارمیة بعیدا لیضهر جسمی عاریا واقف امامة وامسك زبة بیدی الیمنی واضغط علیه بقوة ویدی الیسری تتحسس بصدره الذی کلة رجولة وتجول في شعر صدرة المثير، وهو واقف دون حراك ،وبلساني كنت الحس شفتاة ثم ادخلتها فمة وكان يمتصها بقوة ،وكانت يدي قد امسكت بزبة الهائج من تحت التشيرت وتفركة بقوة ، فاصبحنا في عالم اخر نتبادل الاحاسيس و المشاعر بحرارة وشوق وطمأنان .
ثم قمت بانزال ذالک الشورت الصغیر و نزلت اجلس القرفصاء امام ذالك الزب الرائع والمنتصب وادخلتة فمي وصرت احلبه بفمی واشرب حلیبة و اشعر بنار مشتعله فی کسی فانزلت یدی تداعبه وتفرکه کی یهداء قلیلا ،ومازل زبة ينيك فمي بقوة وكان يصل رأس زبة لحلقي،ثم وقفت و سحبتة بیدی من زبة الی غرفة نومي وامشی امامة وطیزی یتحرك بدلال واجعلة ینام علی ظهرة وارکب فوقة وادخل زبة کسی وانیکة بکسی واتنطط من فوقة وكأني امتطي خیلا برریا ، وهو مستلق یشاهد باستمتاع کسی وهو یبتلع زبة صعودا ونزولا، وابزازي ترتفع وترتطم بصدری بقوة ،وانفاسي تتعالی ممزوجة مع انینا انثاویا لا مثیل لة ،وما اجملها من لحضات تعیشها انثی مثلی وهی تشبع رغباتها الجامحة بحریة ومع اخیها وعشیقها،حتي شعرت ببعض التعب والعرق یتصصب من جسمي، فقام حسام یسندني بيدية ویحتضننی ویمسك بیدیة طيزي ویرفعني ویشدني الی زبة ذهابا وایابا وانا الف یدای علی عنقه واقول ( ایوة کدة یاحبیبي اوعی تسبنی ) واستمر ینا علی هاذا الوضع قلیلا ثم قلبنی من تحته وقام ینیکنی وانا انضر الیه واعض شفتای واهاتی تخرج من داخل روحی حتی انتفض جسمی وارتعش بقوة ،وكذالك حسام ارتعش معي وقذف فی كسي .
وفي تلك الیلة ناکني حسام بکل الاوضاع، وکانت من اجمل الیالی،فقد ناکنی ثلاث مرات حتی صباح الیوم الثانی .
وهاكذا فقد تحقق ما كنت اتمناه وقد اصبح لدي حبيبان يشبعان شهواتي ولا استطيع الاستغناء عن اي احد منهما فكل واحد له لون خاص .
وقد رتبت مع حسام كيف سوف تكون لقأتنا الحميمة بحيث لا يشك احد بامرنا فقد كان يحضر حسام في الايام التي ينام زوجي هشام في منزل زوجتة الثانية فيقوم حسام باشباع كسي باجمل انواع النيك،وفي بعض الايام كانا ينيكوني الاثان ولاكن في اوقات مختلفه .
فالاثنان يعشقاني بجنون، وكنت اشعر اني فعلا اميرة،فقد اصبحت السعادة لا تفارقني ،فكل يوم كان مختلفا عن الاول
وكنت اهتم بجمال جسدي واهتم بمضهري والبس اجمل واحدث الموديلات،والبس الي انا احب واعمل اي حاجة بحبها ،(( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))
فلاحضت نضرات وتعامل الاشخاص الاخرون والاصدقاء والمقربون غير عادية ، فاجدهم جميعا يستمتعون بالنضر الي جمالي وتفاصيل جسمي المثيرة وانوثتي الطاغية،فكانت كلمات المديح والغزل اسمعها اينما ذهبت .
وكانت غيرت هشام وكذالك حسام تحسسني بالسعادة .
وكما ذكرت فكل واحد منهم لهو لون خاص في النيك، فهشام يحب ان ينيكني من طيزي كثيرا وان يقبل ويمتص اصابع قدمي ويلعق جسمي، واشياء غريبه اخرى وكنت احب ذالك، وحسام كان يعشق نيك كسي بجنون ويحب استغلال الفرص كأن يداعب كسي وجسمي او ينيكني في اماكن مختلفة ،واحيانا يفعل كل ذالك امام الاخرين ولاكن من غير ان يشعر اي احد بما نفعلة ، حتي بحضور هشام في بعض الاحيان لما بيسلم عليا بيبوسني بشفايفي ويعانقني ويلمس جسمي باثارة قوية جدا واحيان بيحس علي مناطق في جسمي تخليني اهيج موووت .
فكنت اعشق كل اساليبهم وحركاتهم المثيرة وهي كثيرة جدا وسوف اذكر بعض منها وكذالك بعض من لقأتنا الجنسية الجامحة.(( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))
فمثلا في احد الايام كنا في السينما انا وحسام وهشام وزوجة حسام نشاهد احد الافلام وكنت اجلس ما بين زوجي هشام واخي حسام فكان حسام يعشق تلك الفرص فوضع يدة علي فخذي ويمسح بيدة علي جسمي بشكل اثارني جدا، وانا بجانب هشام واضع رأسي علي كتفة، ثم تجراء حسام وادخل يدة من تحت الفستان وكنت لا ارتدي سوي كلوت صغير ووضع يدة علي كسي ،فتجمد جسدي من الخوف ( واقول بصوت منخفض بتعمل اية انت اتجننت هتفضحنا ) ابتسم وكلة ثقة فقمت ووضعت المعطف فوق ارجلي كي لا يرى احد يدة الممدودة، واصبح يحرك اصابعة في كسي بحرية، وانا اكاد ان اجن من الخوف ومن شدة الحلاوة التي احس بها، ونضرت الي الجميع فوجدتهم مندمجين مع الفلم ولكي لا يلاحض هشام ما يفعله اخي حسام قمت بحركة جريئة ووضعت يدي علي زب زوجي هشام وغطيتة بجزء من المعطف واخذت اداعب زبة وقلت لة بصوت منخفض (وحشني زبك يا حبيبي بص قدامك عشان محدش يحس ) فبتسم وقال حاضر ثم اخذت افرك زبة بيدي وحسام يفرك كسي فاسترخيت وسلمت كسي لحسام يفعل ما يشاء، فكنت افكر بما يفعلة حسام بكسي وانا احتضن زوجي واداعب زبة ولا احد يعلم بما نقوم بة من نيك فكانت مياة كسي تتدفق بغزارة من هاذا المشهد ومن يد حسام التي لم ترحم كسي ، لم استطع ان اتحمل كثيرا فقذفت بقوة وانا امسك نفسي ومع انقباضاتي كنت اضغط بيدي علي زب هشام بقوة وخرجهة اهه صغيرة غصب عني فخفت جدا ،فقال هشام بصوت منخفض (باين عليكي تعبانة اوي يا حبيبتي ) فاجبت بصوت ممحون (اووووي يا حبيبي ) وكان حسام قد سحب يدة المبتلة بعسل كسي وقام بلحسها، وشعرت براحة غير عادية وانا مغمضة العينين،وحسام همس باذني قألا انا عايز الكلوت بالي فية فضحكت، ويدي مازالت تمسك بزب هشام المنتصب، وسمعت هشام يقول ( استحملي شوية ونوصل البيت والزب ده حيريحك خالص ) وسحبت يدي بهدوء ووضعتها علي كسي فشعرت بالكمية الكبيرة التي خرجت فقمت بانزال الكلوت وخلعة بهدوء ودون ملاحظة احد وبمساعدة حسام ووضعتة علي الارض تحت الكرسي، فاخذه حسام ووضعة في جيبة، وحصل كل هاذا وانا لا اعلم شئ عن الفلم حتي انتهي الفلم وقمنا للخروج وانا بلا كلوت بين الزحام ،وكان حسام من خلفي يضع زبة(( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) علي طيزي وحاسة بانتصابة،ثم انتقل بيدة يمسح علي طيزي بشكل دائري فكنت احس بيدة تلمس طيزي مباشرة فلم يكن يسترني سوي قطعة قماش خفيف من الحرير الناعم ،فتحدثت الية قألة انت بجد مجنون رسمي ،انتبة ان تشاهد زوجتك كلوتي ،قال لا متخفيش ،وضلت يده تداعبني الي ان خرجنا من السينما .
لقد مارسنا فلم جنسيا مثيرا خاص بنا من دون ان يشعر بنا احد،فهاذا النوع من الجنس لة لذة و نكهة خاصة .
وبعد ان ودعنا الجميع ذهبنا للمنزل واناعلي موعد مع هشام كي يطفئ نار كسي الملتهب، فحسام قد اخذ نصيبة بالسنما،فبمجرد ان دخلنا البيت واغلقنا الباب لم ننتضر ثانية فقد قمنا نخلع ملابسنا عند الباب ونتحاضن ونبوس بعض بلهفة وشغف كبير وثم حملني بذراعية الي السرير ووضعني وخلعت ملابسي ،وجلست امامة وهو واقف يخلع ملابسة طلبت منة ان يقترب وامسكت زبة وبدأت بلحسة ولحس بيضانة،ثم نام علي السرير وانا من فوقة اجلس علي راسة بكسي وانزل بفمي عند زبة ثم اخذت احلبة بفمي بشغف ،وهو يلحس كسي ويمتص زنبوري فيجن جنوني فاعظ زبة ثم نزل يلحس خرم طيزي بلسانة ويدخلها في شرجي ويداة تعصر طيزي وانا مازلت امص زبة الضخم واحاول ادخال اكبر قدر ممكن منة مستعينة بلعابي الممزوج بحليبة فكنت اتفلة علي زبة ثم ادخلة حتي حلقي فيدخل نصفة واكاد اختنق واخرجة ثم اعيدها عدة مرات حتي احمر وجهي ولعابي الممزوج بالحليب يسيل من فمي الي رقبتي وصدري،ثم قمت اجلس علي ركبي وهشام من خلفي يدخل زبة وينيكني شرجي ويداة تثبتني من خصري بقوة وانا اتأوة واتلذذ ثم اخرجة وادخلة في كسي واطلب منة ان ينيكني بقوة واخذ ينيكني بلا رحمة في كسي وفي طيزي، فقد كان كالثور الهائج بسبب مداعباتي لزبه في السنما فكنت اصيح بكل صوتي من شدة محنتي وهو يقول ( مش قولتلك حريحك خالص ) وانا ابتسم ضاحكة واقول في نفسي ( انتو الاتنين فعلا ريحتوني خالص ) وقام ينيكني في طيزي وانا افرك كسي باصابع يدي واتذكر ماحصل في السينما حتي جاتني رعشات متتالية وانفجر كسي يقذف بغزارة وكذالك هشام افرغ حليبة كاملا بداخل طيزي .
لقد كانت من اجمل انواع النيك في تلك اليلة، فلا اعتقد ان احدا يعيش تلك المتعة والذة التي اعيشها انا .
فحياتي اصبحت سعيدة جدا ،فلدي من يشعرني بالامان ،ويعطيني الحب و الحنان ،ومن يشبع رغباتي الجامحة .
وفي يوم اخر من ايام المتعة كان الوقت 6 مساء وانا في المنزل وكان الاسبوع الذي ينام فية في منزل زوجته الثانية فاذا بهشام يتصل ويقول بانة مشتاق لي جدا وسوف يحضر ويريد ان ينيكني قولت تعال يا حبيبي ونا كمان مشتاقة ليك موت ،وفعلا كنت في هاا اليوم احس بسخونة في جسمي وكسي غير عادية،وجاء مسرعا وكنت لبست حاجة جديدة زي الي في افلام السكس ،وكان شكلي سكسي مووت ولابسة كعب عالي وحطة مك اب يهوس ، اول ما شافني كان هيتجنن ونا كنت جالسة علي الكنبة وحطة رجل علي رجل ، ومعرفش يقاوم المنضر و حلاوة رجليا ونا لبسة كعب بيلمع، نزل وقعد عالارض ومسك رجلي وفضل يبوسها ويمص صوابع رجلي ونا جالسة باسترخاء اتفرج علية وهو بيخلع الصندل من رجلي و بيحط صوابع رجلي في فمة ويمص بلذة شوية رجلي اليمين وشوية رجلي الشمال سبتة يتمتع شوية وقمت ففتحت رجلي الشمال للاخر وبان كسي قدامة وصباعي بتتحرك في شفرات كسي ، لاكن لسة مش عايز يسيب رجلي فشاورت علية بصباعي ان ينتقل الي كسي، وسحبت رجلي من فمة ونزل بلسانة يلحس كسي ونا بضغط برجليا علي راسة وكان بيتخنق،شوية ورفعت رجليا فوق وبقي كسي وطيزي قدامة وقولت قوم نكني في كسي يا روحي ،قال انتي تأمري يا اميرة ودخل زبة في كسي وناكني ونا بصوت بمحنة شديدة وقولة بحبك وبحب زوبك الجامد ،وهو يقولي انا بعشق كل حاجة فيكي يا حياتي، ونا معطوفة تحتة ورجليا مفلوخة لفوق وزبة بيدخل ويخرج زي العسل وبينكني بهدوء، وقولت له مش قادرة نكني جامد جامد اوي وبطلع لساني وحركها علي شفايفي وبعصر ابزازي بمحنة شديدة،لحد ما جات رعشتنا مع بعض، ونزل يبوسني بشفايفي ويمص ريقي بقوة ، شوية لقيتة نازل عند كسي وبيلحس حليب كسي الي لسة بيسيل وهو بيلحس في كل العسل الي طالع من كسي، وكمان الي بيسيل علي طيزي ،وكنت في قمت الاستمتاع ونا بشوفوف الي بيعملة .
قعدنا نسترخي شوية وهو حاطط راسة علي فخذي ووشة قدام كسي وانا بسألة
انا : إنت بتعمل كدة مع مراتك التانية ؟
هشام : كنت احيان بحاول اعمل معاها كدة بس مكنتش بحس باي متعة بصراحة انتي يا حبيبتي انسانة تانية خالص عندك احساس جميل في التعبير ، واسلوب فضيع في التعامل وعندك انوثة بتذوب الحديد، والاجمل فيكي انك بتفهمي رغباتي من غير ما اتكلم ، انا بحس معاكي بمتعة وراحة غير عادية، بقالي ثلاثة ايام بنام معاها ومفيش متعة خالص وعشان كدة انا جيت عشان استمتع معاكي قبل ما اروح انام عندها ،صدقيني ياحبيبتي انا مقدرش اعيش من غيرك ابدا .
وقولت ربنا يخليك ليا يا حبيبي المهم انك تكون مرتاح ومبسوط .(( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))
وكان لسة راسة نايم علي فخد رجلي وشوفت زوبة نايم ،وكان لسة في كسي عسل بيسيل قمت شيلتة بصباعي من فتحت كسي زي العسل وبصيت في عنية لقيتة فاتح فمة ومطلع لسانة وحطيته في فمة وبلعة وعدتها مرة تانية وطلعت الي فاضل في كسي كلة وحطيتة بلسانة وبلعة كامل،ولقيت زبة واقف وهايج، لاني عارفة انة بيحب يشرب عسل كسي والحركة دي بتهيجة بقوة، وقولت بتحب تنكني تاني فين قال في طيزك وقام ينكني في طيزي ونا نايمة علي بطني وكنت بحس زبة هيموتني، شوية وقام رفعني ونام علي ضهرة ونا نمت علي ضهري في صدرة ورجليا مرفوعة ومعطوفة علي بطني وطيزي قدام زبة وكان مفتوح عالاخر وبداء ينكني وبحس بمتعة لذيذة اوي ،نزلت ايدي وبفرك كسي بقوة وزبة بينيك في طيزي فضلنا عالوضع دة مدة لحد ما انا جاتني رعشتي وطلعت من كسي نافورة مية من كتر الشهوة الي جوايا ، وانتهيت من النيكة التانية ، وهشام لسة بينك طيزي بقوة ونا في نفس الوضعية لحد ما فجر كل شهوتة جوة طيزي ، واستلقيت انا علي جنب وقام هشام ينضف الحليب الي علي جسمي كلة بلسانة ، بعدين قام واغتسل وللبس هدومة ونا لسة مستلقية.
ومشي من عندي ونا كنت لسة هايجة موت وكسي تاعبني اوي وبحس بحرارة في كسي وبتعذبني،فقولت الحل اني اتصل بحسام حبيبي ييجي يروي عطش كسي،
اتصلت بحسام وبطمن علية وبقلة وحشتني موت يا روحي اخبارك اية؟
حسام : ونتي وحشتيني اكتر يا حبي انا قلبي طار من الفرحة لما شوفت الاتصال منك
انا : انت فاضي اليلة ؟
حسام : انا افضيلك في اي واقت انت عيزاة انتي تامري ياحياتي
انا : تسلم يا حبي انا مستنياك نتعشي و نسهر عندي في البيت.
حسام : جايلك حالا يا اميرة.
ودخلت اغتسلت وتجهزت ومستنية لعشيقي حسام وحضر حسام ودخل ونا كنت لسة بحضر العشا في المطبخ لقيتة دخل عندي وحضني من وراء ويبوس في رقبتي وبيمسك ابزازي وايدة التانية نزلت عند كسي وصباعة جوة كسي خلاني اذوب وبقلة حرام عليك تعمل فيا كدة مش تستنا شوية
حسام : انا مش قادر استني ثانية قدام الجسم دة
انا : عشان خطري انت كدة بتعذبني ومش هنتعشا، سيبني احضر العشا بسرعة
حسام : ماشي ياحياتي
وقعد في المطبخ وحضرت العشا وقعدنا نتعشا وبيسألني هشام هيبات فين؟
انا : هيبات عند مراتة التانية ¡¡
حسام : حلو اوي ليلتنا اشطة ياعسل
انا : انا شبعت وقمت وحسام مسكني من ايدي وقام مجلسني علي رجلية وقالي انتي لازم تتغذي كويس عشان ليلتنا طويلة ،وكان بيحاول يوكلني بالعفية، وقام رفعني وقعدت علي طاولة الاكل ونزل يلحس في كسي وفتحت رجليا وراسة بين اردافي وكنت بحس في كسي حكة شديدة مش طبيعي وبقولة ايوة يا حبيبي هنا عند زنبوري وكنت بصوت من المتعة وحسام بينيك كسي بلسانة باسلوب خطير خلا كسي يطلع عسل بشكل كبير، وكنت حاسة بمحنة شديدة، بعدين قولت قوم نيك اختك يا حبيبي قال حاضر يا احلي اخت بالدنيا، ونا لسة قاعدة علي الطاولة ونايمة علي ضهري وفتحة رجليا للاخر وخلع هدومة ودخل زبة في كسي وناكني بقوة ونا بتلذذ وبستمتع وبفتح بايدي كسي عشان ينيكني جامد وبقولة بصوت كلة محنة حبيبي انا تعبانة اوووي عوزاك تنكي للصبح يا ،حبيبي بموت في نيكك وهو بيقلي ونا بموت فيكي وفي كسك ياحبي انا مش حسيبك لحد ماتشبعي نيك ، ونزلت رجليا للارض واستندت علي الطاولة وحسام دخل زبة من ورا في كسي ينكني وبيضانة بتضرب في طيزي لحد ما جبت رعشتي الثالثة وحسام لسة مجبش وجسمي بقي ميت مرمي علي الطاولة وزبة لسة بينيك في كسي لحد ما جابهم في كسي وكنت تعبت خالص بعد نيك حسام ،قام شايلني وحطني علي سريري استريح شوية من كتر التعب بعد النيك ،ونا مستلقية علي جنب وحسام حاضني من الخلف وايدة بتمسح في شعري وخدي وحاسة بالامان والحنان الي بيغذيني اكتر من اي حاجة،وفضل يبوس في جسمي كلة ويداعبني لحد ما استعدت قوتي شوية وقتلبت علي ضهري وطلبت منة يقوم ينكني وقام من فوقي وبداء ينكني و كسي لسة مشبعش، وفضل ينكني ونا مستمتعة وبقلة انا تعبانة اووي نكني يا حبيبي ،نيك كس اختك الي بيعشق زبك وهو بيقلي انا تحت امرك انتي وكسك يا عمري. وفضلنا كدة لمدة طويلة لحد ما جاتني راعشة قوية وطويلة واهتز فيها جسمي كلة وتفجر كسي بكميات كبيرة وحسام كمان جابهم في كسي،وكانت النيكة الربعة، اول مرة بحياتي ارتعش واتشنج بالشكل دة وكاني اغمى عليا ،وكان حسام بيبصلي باستغراب ونا بتشنج وقالي انتي بخير يا حياتي هزيت راسي بنعم ونا مبتسمة وقال يااة كنتي مخبية الطاقة دية كلها فين¡¡¡
وبعدين نمت ونا في حضن حسام بعد نيك ساخن اربع مرات وليلتها حسام نام عندي وصحيت قبل الفجر ولقيت حسام نايم وهو عريان ونا كمان عريانة ومتغطيين بالملاية وحسيت اني هايجة وكسي لسة مشبعش ومش عارفة اية الي حصلي وخلاني متعطشة للنيك كدة ،ونزلت عند زب حسام وهو نايم علي ضهرة ومسكتة بإيدي ولقيتة نايم بعد النيك الي حصل وحطيتة في فمي وبمص فية وبالحس بلساني بيضانة لقيتة وقف شوية قمت مصيتة وبلحس بلساني في راس زب وسمعت حسام بيقلي لسة مشبعتيش يا حياتي قلت وبكل جرأة لا لسة وضحكت قال خدي راحتك ياحبيبتي ولقيت زبة منتصب للاخر وقمت ركبت علية بكسي وفضلت انزل واطلع علية ووشي كان ناحية رجلية وطيزي قدام وشة وبيضرب في جسمة ،وبعدين لفيت ووشي ناية وستمريت انيكة بكسي لحد ما جبتهم للمرة الخامسة ،وترميت ومن غير شعور نمت تاني .
مكنتش اتصور اني اقدر استحمل النيك دا كلة ،ونمت نوم طويل جد وصحيت 6 المغرب وحسام مش موجود مش عارفه طلع امتي وحسيت ان كسي مفشوخ وتعبانة جدااا بس التعب ميسواش حاجة قدام المتعة واللذة الي عشتها وشبعت نوم وشبعت نيك طول اليل وكنت سعيدة جدا (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي )) ومبسوطة ،بعدين اتصل هشام وطلب مني اتجهز عشان حنتعشا عند اختةنهى وقمت رتبت البيت ودخلت الحمام وغسلت جسمي ونا طالعة من الحمام بلف وصط جسمي بالمنشفة وهشام كان وصل وبيقلي انتي لسة مجهزتيش يا حبيبتي قلت ودقايق وكون جاهزة ونا بسرح شعري قدام المراية ونص طيزي ضاهر قدامة قرب مني وحضني وبيبوسني وايدة بتلعب في طيزي الي بيهتز مع حركت ايدة شوية وصباعة بتدخل في فتحت طيزي وحسيت بحكة شديدة في خرمي واثارة في كل جسمي ونزل بلسانة يلحس في طيزي وهيجني بلسانة في خرمي وقولت انت عملت اية في طيزي قوم نكني في طيزي ياحبيبي، وقام منزل البنطلون وحط زبة جوة كسي وفضل ينيكة بقوة ونا بصوت وبستمتع وبحس بحكة ولذة كبيرة في خرم طيزي بس مش زي كسي طبعا ،وفشخ طيزي نيك بزبة الكبير وايدة بتفرك في كسي لحد ما جبت رعشتي ونزلت شهوتي للمرة السادسة خلال اربعة وعشرين ساعة وهشام لسة مستمر بينيك في طيزي لحد ما جبهم في طيزي ،ودخلنا وغتسلنا بسرعة ولبسنا وطلعنا علي بيت نهى .
وحنا بنتعشا ونهي بتقلي بجد وشك منور زي القمر يا سلمي رديت وقولت مرسي ياحبيبتي ،طبعا هي عرفت السعادة من وشي واني ومبسوطة جدا من النيك وحنا بنتعشا قربت بكلم حسام في ودنة وبقول في حكة مش طبيعي في طيزي انت عملت اية؟ ضحك وقلي معملتش حاجة شوية وهتروح متخفيش ،وكملنا عشا وسهرنا شوية والحكة لسة موجودة كلمت هشام تاني قالي لما نوصل البيت انا حريحك خالص بصيت نحيتة وقولت قصدك اية وضحكنا ونهى قالت ضحكونا معاكو هشام قال لا مفيش بس افتكرنا حاجة وختلق حاجة من عندة وخلصنا سهرتنا وروحنا البيت علي طول ،اول ما وصلنا قولت انا بتكلم بجد انا خايفة في حكة مش طبيعي قال متخفيش يا حبيبتي سيبيني اشوف في اية وطلب مني اخلع هدومي واقعد علي الكنبة علي ركبي وارفع طيزي وفضل يفحص بصباعة في فتحت طيزي قولت ها في اية قالي استني وحط لسانة في خرمي وبيلحس ونا قولت بتعمل اية قال استني بس ولسانة بتدخل في خرمي وحسيت بمتعة ولذة ولسانة بتنكني وقولت الحكة زادت وبدات احرك طيزي من كتر الحكة وقام مدخل صباعة في خرمي وبيحركها وبيدخلها ويخرجاها ونا بتاوة وحرك طيزي يمين وشمال وقولت بتعمل اية؟
هشام : انا عرفت الحكة دي سببها اية !! طيزك محتاج نيك وبقي بيحب يتناك زي كسك بالضبط
انا : بعتاب و بصوت عالي مش وقت هزار ياهشام
هشام : بكلمك بجد انا هثبتلك ركزي انتي حاسة بحكة بس لما بحرك صباعي بتحسي باية ؟
انا : بحس بحكة وحلاوة شديدة
هشام : يعني زيها زي كسك بالضبط لما زبي بينيكك ؟
انا : طيب اعمل اية عشان تهدى؟؟ انا تعباااانة حرام عليك
هشام: لازم انيكك في طيزك !!!
انا : طيب مستني اية قوم نكني يا دكتور
وقام ينكني في طيزي وفعلا مع دخول وخروج زبة كنت بحس بمتعة زي كسي بالضبط وبرتاح اوي وطلبت منة ينكني سريع وجامد وفعلا الحكة انقلبت للذة كبيرة جدا وفضل ينكني ونا بصوت وقول اقوى وبتحرك زي البوة ، استمر ينيكني لفترة طويلة لحد ما جبهم في طيزي وحليبة كان كتير جدا وحسيت براحة كبيرة وراحت الحكة فعلا
انا : حرام عليك انت خلتني ادمن علي نيك الطيز مش كفاية عليا كسي !؟
هشام : وفيها اية يا حبيبتي انتي هتستمتعي بالنيك من كسك ومن طيزك ونا حريحك ومش هسيبك تتعبي خالص .
و كانت رغباتي تزداد يوما بعد يوم وقد اصبحت امرأة جنسية من الدرجة الاولي ، ومدمنة علي النيك من كسي ومن شرجي. (( حلاوة قمر لمنتديات نسوانجي ))
و كنت استخدم انوثتي كي اشبع شهواني وجسدي بكل انواع الجنس فقد كنت احب الاستمتاع بنضرات الجميع الي جسمي المثير حتي اخت هشام نهى وغيرها كنت الاحض نضراتها لي وتعاملها معي فانا متاكدة انها تعشق جسمي،وكنت احبها واحترمها جدا ،وفي احد الايام كانت نهى عندنا في البيت وتعشينا انا وهيا وهشام وسهرنا لوقت متاخر انا وهشام اصرينا تنام عندنا وقمت جهزت غرفة الضيوف الي هتنام فيها واديتها روب نوم من بتوعي وبعدين دخلت تنام ونا وهشام دخلنا غرفتنا ونا بغير هدومي وهشام جالس عالارض بيلحس في في رجلي زي كل مرة ، ولاحضت ان في حد بيتجسس علينا من خلف اسفل الشباك بتاع غورفة نومي،وحسيت اني مش قادرة اتحرك ولا انطق بكلمة من شدة الخوف .
بعدين بصيت بطرف عيني تاني للشباك و عرفت بسرعة انها نهى بتتجسس علينا ،لانة في شرفة واحدة علي غرفتنا وغرفتها ،وعملت كاني مش عارفة حاجة ،وبفكر !!هيا بتتجسس علينا لية ¡¡¡؟؟؟ ففهمت انها بتحب تشوف جسمي وتتفرج علينا و هشام بينكني لانها محرومة، قولت اخليها تتمتع وتشوف كل حاجة ،ونا لسة واقفة قدام الدولاب وهشام عند رجليا ،وقلعت هدومي كلها عشان تتمتع بحلاوة جسمي وتشوف ازاي اخوها بيعبدني وقد اية بيحبني، وبيعمل معايا اية وجلست بطيزي علي التسريحة ورفعت رجلي وحطتها في وش هشام وهو عالارض وبيبوسها ويمص صوابعي بلذة شديدة ونا بستمتع بالي بيحصل ،وبعدين فتحت رجليا للاخر وحسام طلع يلحس كسي لمدة قليلة وبعدين قمت وقفت وحطيت راسة عند طيزي وسيبتة يلحس خرم طيزي ونا بحرك طيزي في وشة واضغط علية، وبصراحة كنت هايجة موووت خاصة ونا عارفة ان نهى اخت هشام بتتفرج علينا ،وعسل كسي بيسيل من كسي مسحتة بصوابعي ورفعت طيزي من وش هشام ودخلت صوابعي في فمة وسيبتة يلحس ويبلع عسل كسي بشكل مثير جدا ،وبعدين هشام قام ينكني في كسي ونا وقفة ورافعة رجل لحد ما انا جبت رعشتي ونزلت شهوتي وهشام نزل يلحس كسي ويبلع عسلي ،وبصيت للشباك بطرف عيني لقيت نهى لسة موجودة وباين انها مستمتعة جدا وهي بتتفرج علي فلم سكس مباشر،وبعدين انا نمت عالسرير علي جنب وهشام من ورايا ورافع رجل لفوق وبينكني في طيزي وكنا في قمة الهيجان والمتعة بس هشام مش عارف ان اختة بتتفرج علية وهو بينكني ،لحد ما خلصنا نيك وكانت نهى مشيت ،وبصراحة انا كنت بحس بيها وصعبانة عليا جدا ،لاني حاسة بحالتها دلوقتي ،استلقينا انا وهشام ونمنا للصباح ،اول ما صحيت خرجت للمطبخ ونا لبسة قميص نوم بيوصل لنص طيزي عشان اجيب حاجة اشربها ونا بفتح التلاجة وطيت شوية وطيزي كان مرفوع ونهى خرجت من الحمام علي المنضر دة وقفت مكانها مندهشة،انا سمعت صوت والتفت وقولت حرام عليكي خديتيني
نهي : انا اسفة مكنش قصدي
انا : ولا يهمك ونسيت اني عريانة وشوفت عنيها علي جسمي اتكسففت وقولت وغطيت بايدي كسي وجريت للغرفة،وبعدين قبل الفطار وحنا مستنين هشام بكلم نهى انا اسفة انا مختش بالي وهي بتضحك قالت ولا يهمك بتحصل كتير وضحكنا مع بعض وهشام حضر وبنفطر وبسأل نهى نمتي كويس ؟
نهى : ايوة نمت كويس اوي يا حبيبتي
انا فهمت تقصد اية هي تقصد انها منامتش خالص بعد النيك الي كانت بتتفرج علية،ومعرفش هيا جابتهم كم مرة بس باين اخر مرة كانت في الصباح لما خرجت من الحمام وكان شعرها مبلول كانت لسة عاملة دش .
المهم انا اكتشفت انة حتي البنات بتعشق جسمي مش الرجالة بس.
وبعد تلك اليلة لاحظت في نهى تغير كبير،فقد كانت تحاول ان تتقرب مني كثيرا،وكذالك استعراض جسدها امامي،وطريقة كلامها معي وتغزلها بجسمي ،ومديحها المستمر لي ولملابسي،فهاذا لي
جعلني افكر بماذا تريد من وراء كل هاذا !!!؟
فقررت ان اكتشف ماذا تريد من كل هاذا ؟
وسنعرف ذالك في الجزء القادم

والي لقاء في الجزء السادس

هناك تعليق واحد:

  1. AsianBookie : Live Review - FABCASINO 우리카지노 우리카지노 우리카지노 마틴 우리카지노 마틴 10cric 10cric william hill william hill 카지노 카지노 starvegad starvegad bk8 bk8 11bet 11bet 카지노 카지노 카지노 가입 쿠폰 카지노 가입 쿠폰 443 Play on the Play Online - Asian Casino.com

    ردحذف